שיר בהזמנה אישית לתקופת הקורונה

שיר בהזמנה אישית לתקופת הקורונה – אנחנו כותבים, הזמרת שלנו תשיר ונשלח לחוגג/ת בוואטסאפ!

שירות כזה לא קיים בכל מקום, שיר בהזמנה בכתיבה אישית לאדם לו אתם חוגגים, הקלטה בביצוע זמרת מקצועית ושליחת השיר ישירות לטלפון של החוגג או החוגגת לכל אירוע.
אם אתם רוצים להפתיע עם שיר בהזמנה אישית, תקופת הקורונה היא הזדמנות טובה לבצע את כל הפעולות מרחוק ועדיין להפתיע בצורה מרגשת, מקורית וייחודית.
איך מזמינים שיר בהזמנה אישית? כיצד "אולפני לי-רון" מקליטים את השיר שכתבו עבורכם? ואיך אנחנו שולחים את השיר לאדם שתבחרו?

מתאים לתקופת הקורונה: שיר בהזמנה אישית מרחוק

זמן רב לפני תקופת הקורונה ישראלים רבים הזמינו שיר בהזמנה אישית, הצורך בהפתעה מקורית ומוזיקלית קיים כבר מאות שנים ובשנים האחרונות כל אדם בישראל יכול להזמין שיר שנכתב במיוחד עבור האדם היקר לו ואפילו כזה המבוצע על-ידי זמרת מקצועית.
בתקופת הקורונה יותר ויותר ישראלים מחפשים לבצע את כל הפעילויות שלהם מרחוק, שיר בהזמנה אישית מאפשר לכם להזמין כתיבה אישית של שיר ולהפוך אותו לשיר חי על בסיס לחן קיים.

אם אתם חוגגים יום הולדת לאישה או לבעל, יום נישואין, יום אהבה, ט"ו באב ואפילו מתנת פרידה לעובד או מנהל – שיר בהזמנה אישית, זו המתנה המושלמת ביותר עבורכם ומבלי צורך להגיע לשום מקום.
באמצעות שאלון עליו תענו נכתוב עבורכם שיר בכתיבה אישית ועל בסיס לחן קיים, במידה ותשדרגו את השיר בהזמנה אישית זמרת הבית המקצועית של "אולפני לי-רון" תקליט עבורכם את השיר שהותאם ישירות לאדם לו אתם חוגגים.

אנחנו שולחים שאלון, אתם עונים, אנחנו כותבים

אפשרות ראשונה בחבילת שיר בהזמנה היא הזמנת כתיבת שיר על בסיס לחן קיים.
צוות הכותבים של "שיר בהזמנה" ישלח אל הדוא"ל שלכם שאלון הכולל שאלות אודות האדם לו את מקדישים את השיר והאירוע המשמח הקרוב.
התשובות שלכם יאפשרו לצוות הכותבים לכתוב את השיר על בסיס לחן משיר קיים שתבחרו, כל שיר נכתב בהתאם לכל אדם והכותבים אינם משתמשים בפורמטים קבועים.
בסיום התהליך נשלח אליכם את המילים של השיר אותו תוכלו לשיר יחד עם הלחן, את השיר שכתבנו תוכלו לשלוח לאדם שתרצו או לצרף אותו למתנה שרכשתם.
אם תרצו להחיות את השיר, תוכלו לשדרג לאפשרות השנייה המאפשרת לקחת את השיר שנכתב בהתאמה אישית ולהקליטו על-ידי זמרת הבית של "אולפני לי-רון" באולפן הקלטות מקצועי.

הקלטת זמרת מקצועית מבית "אולפני לי-רון"

אם שדרגתם לאפשרות השנייה, תקבלו את האפשרות לבצע סבב תיקונים נוסף לשיר שייכתב.
לאחר שתעבירו לנו את השאלון וצוות הכותבים יעמול על כתיבת השיר, נשלח אליכם את המילים לאישור סופי, במידה ותאשרו את המילים צוות הכותבים יעביר את השיר לאולפן ההקלטות בביצוע זמרת מקצועית.
הזמרת תשיר באולפן הקלטות מקצועי הכולל ציוד הקלטה מתקדם, בידוד אקוסטי איכותי ותוכנות עריכה מתקדמות ליצירת שיר קאבר מקצועי שנכתב והוקלט במיוחד עבורכם.
את ההקלטה של הזמרת ילווה מפיק מוזיקלי המנוסה זה שנים רבות בהקלטות לכל סוג אירוע.

אפשר להקליט את השיר בעצמי?

כדי להקליט שיר לאירוע לא חייבים להיות זמרים ואם תרצו לעלות את רמת ההפתעה עוד יותר תוכלו לקחת את השיר שכתבנו עבורכם ולהקליט אותו בעצמכם באולפן ההקלטות שלנו, ממש כמו זמרים אמתיים ובלווי מפיק מוזיקלי אישי.
אם אתם מעוננים להקליט בעצמכם את השיר, ניתן לקבוע יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון" ולציין את מספר האנשים המגיעים להקליט את השיר בהזמנה אישית אותו ניתן להפוך לקליפ בהזמנה אישית ובתאום מקדים עם משרדי האולפן.
בהתאם לתקופת הקורונה חשוב לציין כי "אולפני לי-רון" פועלים בהתאם לכללי הנחיות משרד הבריאות.

הדרך שלנו לעזור לכם להפתיע – שליחת השיר הסופי בוואטסאפ למי שתבחרו

לאחר שכתבנו והקלטנו עבורכם את השיר, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור כיצד להפתיע עם השיר בהזמנה.
אפשרות נוספת שמתאימה גם היא לתקופת הקורונה היא שליחת השיר מרחוק על-ידנו, לאחר סיום עבודת העריכה נוכל לשלוח את השיר ישירות לוואטסאפ של האדם לו אתם חוגגים, להפתיע אותו וכל זה בשמירה על ריחוק.
אחרי תקופת הקורונה ולאחר חזרה לחיי השגרה, תוכלו להשתמש בשירות שליחה מרחוק מטעם "אולפני לי-רון" או לבחור להפתיע בעצמכם באמצעות ערב מיוחד או במהלך אירוע אותו אתם מתכננים.

לחזור למשהו ספציפי?