שיר בהזמנה – לא חייבים להיות זמרים!

יש אפשרות באולפני לי-רון לעשות שיר בהזמנה ב-2 אופנים: הראשון הוא שאנו נכתוב את המילים לשיר ושזמרת הבית שלנו תקליט אותו, והאופציה השנייה הוא שאתם תגיעו אלינו להקלטת המילים. וכן, יש אפשרות לבצע תיקוני זיופים ולהפוך אתכם לזמרים וזמרות טובים יותר!

אז מה קורה באולפן ההקלטות שלנו?

תהית פעם מה קורה בסשן מקצועי באולפן הקלטות?

אם לא מצאת את הרעיון המושלם עבור האירוע, ואתה מחפש עדיין מתנה מיוחדת אז למה לא לתת שיר במתנה? שיר בהזמנה אישית!

מתאים לכל אירוע

אולפן ההקלטות שלנו מארח זמרים מקצועיים וחובבניים כאחד כבר שנים רבות..אנו מספקים חוויות מוזיקליות לימי הולדת, מסיבות משרד, מסיבות פרישה או כל אירוע אחר שאתה יכול לחשוב עליו..לא רק שזה כיף גדול להקליט שיר אלא גם מי שמקבל את השיר בהקדשה ממכם שמח מאוד. מתנה שמתאימה לכל גיל שבו אתם יכולים לחוות איך שיר נולד ואם אתם לא מספיק אמיצים ומפחדים לזייף תוכלו לתת שיר בהזמנה שאנו נקליט עבורכם לאהוב/ת ליבכם!

יש לנו נוסחה מעולה שעובדת היטב לאורך השנים כדי לתת לכם את המקסימום אשר יבטיח לכם מתנה פנטסטית עם דגש עיקרי שהוא לעשות כיף , הומור וצחוק – מתנה ייחודית ללא פשרות!

מה אם אני לא זמר? מה אם אני לא זמרת?

girl 15754 640 300x225 - שיר בהזמנה - לא חייבים להיות זמרים!
הקלטת שיר באולפן הקלטות

אולפן הקלטות אולפני לי-רון מספק שירותי הקלטה מקצועיים גם לחובבניים ומקל עליהם את תהליך ההקלטה.. אנו לא מצפים ממך לאותה תוצאה וביצוע מזמרים מקצועיים ולכן התהליך הוא קליל ונינוח..אנו עובדים איתכם בצורה מקצועית, אך בהתאם לרמה המוזיקלית שלכם. הרבה אנשים מגיעים לאולפן שלנו וחוששים שהם מזייפים וחוששים שהם לא יוכלו להקליט יוצאים מהאולפן שלנו ומספרים לכולם איזה זמרים טובים הם..אל תהיו מופתעים כי בהקלטה מקצועית אפשר לערוך ולשפר את הקול. לפעמים לא בהכרח קיימת שירה מושלמת אך העבודה של המפיק המומחה באולפן הוא להפוך את הקול שלכם לאיכותי וטוב יותר והכי חשוב עם פחות זיופים.

בחירת שיר נכון

אנו ממליצים לכם לבחור שיר נכון שמתאים לאירוע, אנו ממליצים שאתם בוחרים את השיר שהזמנתם לחשוב על כך שרק הלחן יישאר מכיוון שמשנים את כל המילים של השיר..ואם אתם ממש אוהבים את הפזמון, תחשבו על זה שרק המלודיה תישאר והמילים יירדו. בגלל שמדובר בהפתעה אתם צריכים לאהוב את הקצב ולחשוב האם האדם שיקבל את השיר יאהב זאת. כמו כן, אם אתם רוצים להקליט את השיר ולא לתת לזמרת שלנו להקליט עבורכם חשוב שתבחרו שיר שלא יהיה קשה מידיי ושתוכלו להגיע לכל גובה וטון בשיר כדי שהוא לא יהיה מסובך בשבילכם והתוצאה תצא טובה. עבור זמרים מקצועיים אין בעיה לשיר גם חלקים קשים וגבוהים או נמוכים אך בגלל שאתם חסרי ניסיון היינו ממליצים לכם לשיר בבית כמה אופציות ולראות שאתם מצליחים להגיע לכל התווים שבשיר. אם לא , רצוי להחליף שיר.

רוצים להביא עוד חברים או משפחה שישירו איתכם? מעולה!

היתרונות של שירה כקבוצה – לפעמים אנשים פוחדים מלשיר יחד כקבוצה כי כולם מזייפים, אך למעשה אנו יכולים להעלים את אלמנט הפחד על שירה בקבוצה..דווקא ששרים יחדיו יש קסם , תחושה מיוחדת וביטחון אצל כל המשתתפים..דבר שיוצר הרמוניה וחוויית שירה יחד במצב של קבוצה, עם חיוכים, צחוק ולפעמים גם ריקודים..ששרים יחד בקבוצה אחידה זיופים נעלמים ונדחקים וכך הביצוע יכול לצאת דווקא יותר יפה.
אם תגיעו הרבה משתתפים להקלטה אנו נפצל אתכם לתוך קבוצות קטנות ונחלק מה כל קבוצה תבצע בהקלטה..בצורה זו כולם יקבלו מקום שווה בשיר וכולם יקבלו את החוויה הנדירה של לשמוע את הקולות שלהם במיקרופון מקצועי..אפשר גם לחלק לאנשים סולואים ובכך הם יקבלו חלק משמעותי בתהליך יצירת השיר.  בהדרכת מומחה שום דבר לא יכול להשתבש..אנו מנסים לקחת את ההקלטה ברצינות כי אמנם זו החוויה שלכם, אבל בשבילנו זה המקצוע!

תן לזמר החבוי בתוכך לצאת החוצה

כל אחד שאוהב מוזיקה ואוהב לשיר יודע שבתוך תוכו מסתתר זמר טוב שרק צריך להיחשף לעולם! אין אחד שלא שר באוטו, במקלחת או במקומות אחרים..אין סיבה שלא תגשימו חלום ותקליטו שיר בהזמנה אישית ומיוחדת באולפני לי-רון אשר ידריך ויסביר לכם כיצד להקליט בצורה אופטימילית ומקצועית. בכך תוכלו להעלות את האמון שלכם בעצמכם ובקול שלכם. אתם תזכרו לכל החיים את אותם רגעים מיוחדים בזמן ההקלטה. אלו חוויות מתגמלות מאוד, כי בסופו של דבר תקבלו דיסק עם השיר שלכם. למעשה, כל מאמצי השירה שלכם ייכנסו לתוך קובץ MP3  או דיסק CD. והתמונות שתעשו באולפן ההקלטות יזכירו לכם את הרגעים הכי שמחים שלכם עם חברים ומשפחה או לבד.

 

לחזור למשהו ספציפי?