הכנת שיר עם הקלטת שיר והכנת סרטון וידאו קליפ – עדיין מקורי? ברור!

להקליט שיר באולפן הקלטות זה פשוט כבר שנים רבות, להפוך את השיר לסרטון וידאו קליפ בעריכה מקצועית זה אפשרי לכולם – מתנה מקורית המרגשת כל אדם ומתאימה לכל אירוע משמח.
הקלטת שיר באולפן הקלטות לאירוע, איך זה עובד? ואיך הופכים את השיר שהוקלט לקליפ מקורי ומפתיע?

הקלטת שיר: מתנה מקורית, הפתעה ייחודית לכל אירוע ולכל אדם

הכנת שיר היא מתנה מקורית ומרגשת וכן מתאימה לכל אירוע, כבר שני עשורים שישראלים מקליטים שירים באולפן הקלטות במחיר נוח לכל כיס ועבור כל מטרה:  הקלטת שיר ליום הולדת, שיר לבת מצווה או בר מצווה, הקלטת שיר למסיבת רווקות ורווקים, הקלטת שיר קבוצתית מחברים, הקלטת שיר זוגית, יום הקלטה באולפן הקלטות כמתנה או כפעילות והקלטות רבות המתאימות לכל גיל ולכל מטרה.
למרות שאתם מקליטים שיר קאבר לשירים קיימים, הקול הייחודי של כל אחד ואחת ובחירת שיר ממגוון רחב של שירים בז'אנרים משתנים – הופכים את הקלטת השיר למקורית כבר שנים רבות.

כדי להקליט שיר לאירוע או להקליט שיר במתנה, לא צריך להיות זמרים וכמעט כל מקליטי השירים אינם זמרים כלל אלא אנשים המעוניינים להפתיע במתנה מקורית.
הקלטת השיר ב"אולפני לי-רון" כוללת לווי מלא של מפיק מוזיקלי אישי המומחה כבר שנים רבות בהקלטת שיר לאירוע, הקלטת שיר במתנה והקלטת שירי קאבר לכל סיבה ומטרה, בסוף ההקלטה המפיק המוזיקלי יערוך את קולכם וישלב אותו בלחן של השיר שבחרתם.
אל תחששו לזייף, מלבד עריכת הקול המפיק המוזיקלי ידע מתי לעצור אתכם ולהקליט שוב את החלק הרצוי בשיר לתוצאה הטובה ביותר שלכם.

איזה שיר לבחור להקלטה באולפן הקלטות? האפשרויות רבות!

אחרי שהחלטתם על הקלטת שיר, עליכם להחליט כמה אנשים מגיעים להקליט: הקלטת יחיד (ניתן להגיע עם מלווה), הקלטה זוגית (דואט) או הקלטה קבוצתית.
השלב הבא הוא להחליט איזה שיר אתם מקליטים, בחירת השיר להקלטה באולפן הקלטות היא לא קשה, מומלץ להכין מספר שירים בעדיפות גבוהה ובסוף לבחור את השיר שמתאים לאדם או לאירוע לכבודו אתם מקליטים את השיר.
למרות שכפי שכבר הבנתם, לא צריכים להיות זמרים כדי להקליט שיר באולפן הקלטות לאירוע או כמתנה מקורית, מומלץ לבחור שיר שלא יהיה קשה לכם לשיר.

בנוסף רצוי להשאיר את מילות השיר כפי שהן, במידה ואתם עושים שינוי במילות השיר המקוריות בצעו שינויים מינוריים והתאימו את השינויים שביצעתם ללחן המקורי של השיר.
במידה ושיניתם את מילות השיר, עדכנו את נציגי "אולפני לי-רון" במילים החדשות כדי שנוכל להציב את המילים מולכם, אפשרות נוספת היא להדפיס את המילים החדשות ולהביא אתכם להקלטה.

יום הקלטת שיר באולפן הקלטות יכול להפוך גם ליום צילום וידאו קליפ

כדי לקבוע הקלטת שיר ולשריין יום ושעת הקלטה, צרו קשר עם משרדי "אולפני לי-רון", בשיחה נרחיב על יום ההקלטה, נשאל על מספר משתתפים, איזה שיר תרצו להקליט או אם אתם מתבלטים וכן אם אתם רוצים להפוך את השיר שהקלטתם לסרטון וידאו קליפ מקצועי.

הקלטת השיר היא לא רק מתנה או הפתעה מקורית אלא גם פעילות מהנה, בהדרכה מלאה של המפיק המוזיקלי תקליטו את השיר באולפן הקלטות אישי המאובזר בציוד סאונד והקלטה מתקדמים להבטחת איכות סאונד גבוהה מאוד, בידוד אקוסטי איכותי לבידוד רעשי רקע וכן תוכנות עריכה מתקדמות לעריכת סאונד וקול בסיום ההקלטה שלכם.

את השיר שהקלטתם תוכלו להפוך לסרטון מקצועי, וידאו קליפ המשלב את השיר שהוקלט באולפן ההקלטות עם הסרטון כאשר אתם כוכבי הסרטון המבוצע בעריכה מקצועית.
בסרטון תשירו בתנועות שפתיים ותוכלו לשיר, לרקוד אם תרצו ואפילו להביא אביזרים משלכם או להשתמש באבזרי האולפן.

לחזור למשהו ספציפי?