שיר בהזמנה למסיבת רווקות

מעוניינים לעשות שיר בהזמנה למסיבת רווקות? להלן ההסבר על תהליך הכנת שיר במתנה לכלה שמתבצע בזמן מסיבת הרווקות.

קבוצה יפה מאוד של בנות הגיעו לסטודיו שלנו בשבוע שעבר לצורך הפקת שיר בהזמנה אישית למסיבת הרווקות של טלי. המארגנת שקוראים לה חן, רצתה להפתיע את החברה הטובה ביותר שלה טלי בחתונה שלה עם שיר. אז היא אספה את כל החברות הכי טובות של טלי, יצרה קבוצת וואטאפ ואירגנה שכל הבנות יגיעו לאולפני לי-רון ויקליטו עבורה שיר שייכתב במיוחד על טלי.

הם רצו לעשות את השיר מה שאת אוהבת של גלי עטרי ולכן שלחו לנו מספר מאפיינים שלה ורקע על טלי ובכך כתבנו מילים חדשות לשיר, מילים שמאפיינות את טלי.

ברגע שהמילים היו מוכנות אנו שלחנו להם בכדי שהם יוכלו לעשות חזרות ולהתאמן.

כאשר הן הגיעו לאולפן הבנות היו קצת ביישניות ולחוצות אך עשינו איתן מספר חזרות וזה שחרר מעט את הלחץ..הם שמעו את עצמן כקבוצה אחידה ונרגעו במהרה כי הבינו שהם נשמעות דיי טוב. כמו כן, בקטעים מסוימים בשיר חלק מהבנות רצו לשיר סולו ולכן התאמנו את הקטעים לבנות.

לאולפן הן הגיעו 8 בנות ולכן חילקנו אותן ל-2 קבוצות שכל קבוצה תשיר חלקים קטנים בשיר על הפלייבק..אך בעריכה נשלב שישמעו את כולן יחדיו. הבאנו לקבוצה הראשונה אוזניות, מיקמנו אותן מול המיקרופון ונתנו להן הנחיות סופיות לפני הכניסה להקלטה..אנו הופתענו מאוד מהקבוצה הראשונה אשר סיפקו לנו חוויית שירה מדהימה במיוחד ..כישורי השירה יצאו החוצה והבנות נתנו לנו ביצועים מרגשים במיוחד בסולואים.

השמחה וצרופה והצחוק סייעו לבנות להיות באנרגיות חיוביות ולשיר כמצופה מהן..חווית השירה אצל 2 הקבוצות היו מעולות וכל הבנות הפציצו עם התוצאה.

בשלב העריכה חיברנו את הקולות של כולן למקשה אחת רציפה ואף אחד לעולם לא יידע שהשיר הוקלט ב-2 קבוצות שונות.

לאחר ההקלטה הבנות הצטלמו במשך דקות ארוכות עם המיקרופון ועשו מספר סלפי בחדר ההקלטה ועזבו את האולפן שלנו עם חיוכים ואושר על הפנים..הם פחדו וחששו מהשירה שלהם אך הוכחנו שכל אחת שהגיעה אלינו יצאה כמו זמרת מקצועית.

למחרת, קיבלנו מייל מחן המארגנת שאמרה: "לכולנו היה ערב פנטסטי לחלוטין. הצוות היה מאוד קשוב וטיפל בכל הדרישות שלנו, למרות שקצת שגענו אתכם. תודה על רמה מקצועית לאורך כל ההקלטה, כל אחת ואחת נהנתה בחוויה. אני לא מהססת להמליץ ​​על האולפן, במיוחד למסיבות רווקות. תוצאה מדהימה כיפית ומשעשעת לכולם".

bride and groom 2718863 640 - שיר בהזמנה למסיבת רווקות
שיר בהזמנה לכלה

לחזור למשהו ספציפי?