הפקת קליפ ליום הולדת

רוצים לעשות משהו מיוחד השנה ליום הולדת של יקיר/ת ליבכם? להפתיע את האדם היקר לכם מכל עם מתנה מקורית שהוא לא דמיין שהוא יקבל?

אנו מציעים לכם לעשות קליפ בהזמנה ליום הולדת! למעשה אתם לא תתנו רק שיר שהוא שמע, אלא גם וידאו שהוא ויזואלי שבו יראו אתכם!

אנו נבצע הפקת קליפ ליום הולדת שהיא כוללת כתיבת מילים מקוריות על האדם החוגג, הקלטת שיר בקול שלכם או על ידי זמרת מקצועית וכמובן צילומי וידאו באולפן ההקלטות ולבסוף עריכת וידאו מקצועית כולל שילוב של תמונות, כתוביות רצות עם מילות השיר ועוד מגוון אפקטים מיוחדים.

איך עושים קליפ ליום הולדת בהזמנה?

בשלב הראשון אנו מדברים איתכם בכדי להבין מעט יותר על האדם שיקבל את הקליפ במתנה..מה הוא חוגג, מי נותן לו את ההפתעה, מה הוא אוהב לעשות בחיים, מה הוא שונא, מה המאפיינים האישיותיים שלו, מה היה מצחיק בעבר שקשור אליו, מה החלום שלו, איפה הוא טייל בעולם, מה הוא אוהב לאכול וכו'..לאחר שנקבל ממכם את כל המידע נעבור לשלב הבא.

בשלב השני אנו כותבים את השיר לפי הדגשים שנתתם לנו על האדם החוגג. אנו כותבים שיר ייחודי שמספר את סיפור חייו ומציג אותם בצורה הומוריסטית, מיוחדת ומרגשת בו זמנית. יש לנו ניסיון רב בכתיבת שירים ומילים מקוריות ואנו נדע לקחת את כל מה שתיארתם לנו ולהכניס אל תוך מילים של שיר אחד. כמו כן, בשלב זה אתם תצטרכו לומר לנו על איזה לחן תרצו שאנו נכתוב את השיר שיהפוך לקליפ ליום הולדת.

internet 315799 640 300x198 - הפקת קליפ ליום הולדת
שיר עם קליפ בהזמנה

בשלב השלישי קיימת עבורכם בחירה – הקלטת שיר באולפן בקול שלכם או על ידי זמרת הבית שלנו. אם אתם תבחרו להקליט את השיר אתם צריכים להגיע לאולפן ולעבוד מול מפיק מוזיקלי שיקליט אתכם וילטש את הקולות שלכם בעזרת ציוד מתקדם. אם תרצו שזמרת הבית שלנו תקליט את השיר שכתבנו במיוחד בקול שלה אז אתם לא צריכים להגיע לאולפן לצורך הקלטת שיר אלא רק לצורך צילומים.

בשלב הרביעי תגיעו אלינו לאולפן ההקלטות בכדי שאנו נוכל לצלם אתכם עם מצלמת וידאו מקצועית ועם שלל אביזרים מגניבים ומיוחדים שיש לנו באולפן שמצטלמים פשוט מעולה כמו גיטרה, דרבוקה, חצוצרה, תוף מריים ועוד שלל כלים צבעוניים. בשלב זה אתם תצטרכו לרקוד ולעשות שמח בין אם הקלטתם את השיר ובין אם לא..במידה והקלטתם את השיר אז אתם צריכים בצילומים לשיר גם שיוכלו אחר כך בעריכה להתאים את הצילום וידאו לתוך עריכת האודיו ולחבר בניהם בצורה מלאה ואם אתם לא הקלטתם את השיר אלא זמרת הבית שלנו הקליטה אז אתם צריכים לשיר את השיר במהלך הצילומים בפעולת ליפסינק, משמע רק להזיז את השפתיים.

בשלב החמישי אנו נערוך את הוידאו קליפ שהזמנתם עם תמונות שתעבירו לנו , בסביבות 20-50 תמונות שנוכל לשלב בכל מיני קטעי מעבר בוידאו קליפ, נשלב את המילים שכתבנו ככתוביות בתחתית הסרטון בכדי שיבינו את כל המילים של השיר ואת כל הטקסט וכמובן נוסיף שקופית פתיחה או סיום עם הקדשה אישית ממכם.

פשוט נכון? יאלה זה הזמן שלכם להפתיע בגדול את אהובי ליבכם עם הפקת קליפ בהזמנה ליום הולדת!

צפו בדוגמא לשיר במתנה ליום הולדת של סבתא בהקדשה מכל הנכדים במשפחה:

לחזור למשהו ספציפי?