שיר בהזמנה לאירוע מיוחד

מלבד מתנה לימי הולדת, שיר בהזמנה מתאים למגוון רחב של אירועים, החל ממתנה ליום הנישואין, יום האהבה, חתונה זהב או כסף, שיר בהזמנה לבר ובת מצווה, אירוע פרידה מעובד ואירועים רבים נוספים.
על המתנה המושלמת עבור אירועים אלו ומסלולי הקלטת השיר בהזמנה אישית באולפן הקלטות מקצועי.

הקלטת שיר בהזמנה? מתנה מקורית לכל אירוע

מי מאיתנו לא מחפש מתנה מקורית לאירועים, הפתעה ומתנה ייחודית המגיעה מאדם בודד, מתנה מזוג ואפילו מתנה קבוצתית.
מרבית המתנות הינן חומריות, חוזרות על עצמן, לא פונות לרגש ולרוב לא מקוריות – לשם כך, בשנים האחרונות רבים מתושבי ישראל בוחרים בהקלטת שיר בהזמנה במתנה לכל אירוע הקרב ובא.
את השיר במתנה ניתן להעניק כמתנת יום הולדת מקורית וייחודית, אך יום הולדת הוא אינו האירוע היחידי, שיר בהזמנה מתאים את עצמו לכל אירוע משמח אפשרי ובניהם: שיר בהזמנה כמתנה ליום הנישואין בו הבעל או האישה מעניקים אחד לשני או כהקלטת דואט משותף באולפן ההקלטות, הענקת שיר כמתנה מקורית ומושלמת ליום האהבה, הקלטת שיר בהזמנה עבור חתונת הזהב או הכסף בו הזוג יכול להעניק את השיר אחד לשני או אף כמתנה מהילדים והנכדים, שיר הזמנה מתאים ונפוץ כמתנה לבר מצווה ובת המצווה, שיר בהזמנה עבור אירוע פרידה מעובד או מנהל וכן אירועים רבים נוספים המצדיקים מתנה מקורית

מסלולי שיר בהזמנה, מתאימים את המתנה בהתאם לאדם או האירוע

נתחיל מעובדה ברורה, "אולפני לי-רון" מומחים בהקלטות שירים לכל סוגי האירועים זה מספר רב של שנים – מומחיות זו מאפשרת להנגיש את כל מסלולי השיר בהזמנה עבור כל אירוע ואדם לו תרצו להעניק את המתנה הייחודית.

3e887598 845d 4d61 8c8c c7a82d7dc883 300x225 - שיר בהזמנה לאירוע מיוחד
שיר בהזמנה אישית

אילו מסלולים עומדים בפניכם? מסלול ראשון כולל הזמנת שיר בהזמנה הכולל כתיבת מילים בהתאם ללחן שבחרתם, במסלול זה תקבלו במייל שאלון קצר המכיל מספר שאלות הסוקרות את המאפיינים של האדם או האירוע לו תבחרו להעניק במתנה את השיר בהזמנה.
לאחר קבלת תשובותיכם צוות האתר יחל בכתיבת המילים לאירוע והאדם שנבחרו, לאחר מלאכת המחשבת תקבלו סקיצה מוקלטת ותוכלו להאזין לסקיצה (הלחן) ולשיר את המילים שנכתבו בהתאם למוזיקה.

במסלול השני והמתקדם אתם משדרגים לביצוע של זמרת הבית מטעם "אולפני לי-רון", לאחר שלב השאלון תקבלו את מילות השיר ותוכלו לבצע סבב תיקונים אחד טרם הקלטת הזמרת (באם תרצו לתקן את מילות השיר טרם ההקלטה), לאחר שאישרתם את המילים זמרת הבית שלנו תקליט את השיר האישי שלכם עם הלחן שבחרתם.

במסלול השלישי והנפוץ ביותר אתם הכוכבים הגדולים ואתם מגיעים להקליט את השיר בהזמנה כיחידים, זוג או קבוצה ובהתאם לסוג האירוע והצרכים שלכם.
מסלול זה כולל קביעת יום ושעת הקלטה, הגעה שלכם ל"אולפני לי-רון", ליווי מלא של מפיק מוזיקאלי רב ניסיון בתחום הקלטת שיר לכל סוג אירוע, המפיק המוזיקאלי ילווה אתכם ויסייע לכם באמצעות חזרות והכוונות.
את ההקלטה תבצעו בחדר הקלטה פרטי הכולל בידוד אקוסטי ברמה גבוהה וציוד הקלטה מתקדם.
אל חשש אין צורך להיות בעלי קול מיוחד, זמרים גדולים או זמרים בכלל – בסיום ההקלטה המפיק המוזיקאלי יבצע עריכה מקצועית לשיר, יוסיף אפקטים ויתקן את קולכם.
אם ברצונכם לקבל מידע אודות קליפ בהזמנה המשדרג את הויזואליות של השיר בהזמנה ומספק מתנה מקורית ומושלמת, בררו עם "אולפני לי-רון" טרם הקלטת המסלול השלישי.

לחזור למשהו ספציפי?