שיר הזמנה לחתונה: להקליט שיר באולפן כהזמנה לחתונה

איך הופכים את החתונה שלכם למקורית יותר משאר החתונות הרגילות? מלבד פעילויות שונות שניתן לבצע במהלך האירוע או במסיבת הרווקות/הרווקים, תוכלו להקליט שיר באולפן שיכול להפוך להיות ההזמנה לחתונה שלכם. הקלטת שיר לחתונה באולפן הקלטות מקצועי, מאפשרת לכם להשתמש בשיר להזמנה ברשתות החברתיות ואפילו להפוך את השיר לחתונה לקליפ הזמנה לחתונה.

הזמנה מקורית לחתונה שלכם? בואו לאולפן הקלטות ותעשו שיר הזמנה לחתונה, בטוח שאת זה האורחים שלכם עוד לא קיבלו..אתם מקליטים שיר חתן כלה ושולחים לאורחים כהזמנה (אפשר גם להפוך את ההזמנה לחתונה לקליפ עם סרטון וידאו!

אז קדימה תעשו הזמנה לחתונה, תרגישו זמרים כמו אורי בנאי, אך תעשו את השיר המקורי שלכם שיהיה ההזמנה שלכם לאירוע..כמובן זה יכול להיות תוספת להזמנה שתישלחו לאירוע ולא חייב שזו תהיה ההזמנה היחידה..רעיון מגניב הוא לשים קישור / סריקת ברקוד שתפעיל את סרטון היוטיוב שהאורחים יראו.

חתונה מקורית מתחילה בהזמנה מקורית

כדי לארגן חתונה מקורית וייחודית משלכם חשוב למצוא רעיונות מקוריים, כדי למשוך את תשומת לב האורחים לפני החתונה, רבים מהזוגות משקיעים על הזמנות יקרות בעיצוב מושקע, שליחת ההזמנה בוואצפ וברשתות החברתיות וישנם כאלו שעדיין מדפיסים את ההזמנה בחלוקה ידנית.

בעידן הדיגיטלי ולאחר מאות אלפי חתונות שיצרו הזמנות מסוגים שונים, הלהיט החדש בקרב הזוגות המתחתנים הוא שיר הזמנה לחתונה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי.
באמצעות האמצעים המתקדמים של "אולפני לי-רון", תוכלו לקבוע יום ושעה להקלטת שיר הזמנה לחתונה ואפילו להפוך אותו לקליפ שישלח באיוונט בפייסבוק, כהזמנה באינסטגרם, שליחה במייל וכמובן בשליחה בתפוצה גדולה בוואצפ.
אם אתם מעוניינים לערוך קליפ שיוקרן אחרי החופה, תוכלו להקליט את שיר ההזמנה לחתונה ולהפוך אותו לשיר עבור יום החתונה, לשלבו בקליפ ואפילו לצלם קליפ לחתונה באולפן ההקלטות.

מחליטים על שיר, המילים וקובעים יום הקלטה באולפן ההקלטות

רגע לפני הקלטת שיר ההזמנה לחתונה באולפן, עליכם לבחור את השיר הטוב ביותר עבורכם והמתאים להזמנה לחתונה.
לאחר בחירת השיר, ייתכן ותרצו לשנות את המילים בשיר לצורך התאמת המילים לחתונה שלכם (שינוי המילים יצריך התאמה ללחן השיר).
לאחר שבחרתם את השיר והאם לשנות את מילות השיר המקוריות, שריינו יום ושעת הקלטה ב"אולפני לי-רון", בשיחתכם עם משרדי האולפן האישי שלכם תציינו את השיר ואם אתם עושים שינוי במילים, כמה מגיעים להקליט (אדם אחד מקליט, דואט זוגי או קבוצה משפחה וחברים) והאם אתם מעוניינים להפוך את שיר ההזמנה לחתונה לקליפ הזמנה לחתונה.

לפני ששולחים ההזמנה לחתונה:  מקליטים שיר הזמנה לחתונה באולפן

יום ההקלטה באולפן ההקלטות המקצועי הגיע, אתם צעד אחר לפני הפתעת האורחים בהזמנה מקורית לחתונה, טרם הכניסה לאולפן זכו שאין צורך לדעת לשיר וניתן לזייף חופשי – "אולפני לי-רון" ידאגו לתיקון קולכם והוספת האפקטים המתאימים לשיפור התוצאות הסופיות.

שיר ההזמנה לחתונה אותו אתם עומדים להקליט יהפוך בין רגע לדבר הבא בקרב המשפחה והחברים, שיר קאבר מקצועי לחתונה מתאפשר בזכות אמצעי הסאונד וההקלטה המתקדמים באולפן, תוכנות עריכה מתקדמות ומפיק מוזיקאלי אישי ועתיר ניסיון בעבודה עם הקלטות לכל סוג אירוע.
המפיק המוזיקאלי ידריך ויכוון אתכם לאורך כל 

ההקלטה, יבצע אתכם סבבים וחזרות לצורך ההקלטה הטובה ביותר ולבסוף יעמול על עריכת שיר ההזמנה לחתונה שלכם.
כמו כל הזמרים הגדולים הזקוקים לפעמים לתיקוני וליטושי קול, גם קולכם יתוקן במידת הצורך על-ידי המפיק המוזיקאלי.

צעד אחד נוסף: קליפ הזמנה לחתונה

במידה ובחרתם לשדרג לקליפ הזמנה לחתונה לצורך שליחת הזמנה ויזואלית, אתם תשירו את השיר שהקלטתם בתנועות שפתיים, תוכלו ליהנות מהמצלמה המצלמת אתכם באולפן, להביא בגדים או חפצים לבחירתכם ולהמשיך עם תחושת השחרור והכיף מהקלטת השיר.
בגמר הצילום הקליפ יעבור עריכה מקצועית ולבסוף תוכלו לצאת גם עם קליפ הזמנה לחתונה.

לחזור למשהו ספציפי?