שיר בהזמנה מתאים לכל אירוע

אם אתם כאן, כנראה שאתם מחפשים שיר כתוב או הקלטת שיר בהזמנה באולפן הקלטות מקצועי וזה עבור אירוע הקרב ובא. מיום הולדת, יום אהבה ועד חתונה – שיר בהזמנה מתאים לכל אירוע, לכל זמר וגם למי שמעולם לא שר בחייו. שיר בהזמנה, המתנה המושלמת לאירוע.

שיר בהזמנה הוא המתנה המושלמת

האירוע מתקרב ועליכם לבחור מתנה מקורית ומתאימה לאירוע, כדי לשמור על המקוריות והיצירתיות ולהראות שאכפת לכם – הצטרפו עוד היום למעגל האנשים הגדול המזמינים שיר בהזמנה לאירוע.
מגוון האירועים רחב וניתן לרכוש שיר בהזמנה לכל אירוע: שיר בהזמנה ליום אהבה, שיר ליום הולדת, שיר בהזמנה לבר/בת מצווה, שיר פרידה/פרישה לחבר/ה או מנהל/ת הנפרדים מהתפקיד, שיר בהזמנה לחתונה, שיר ליום הולדת ולמעשה כל אירוע לבחירתכם יוכל להתאים לכל שיר.
מהיום לא צריך לשבור את הראש על כתיבת שיר, ניתן לשלב זמרת בתשלום סמלי ואפילו לשיר בעצמכם אם רק תירצו.

מילים ולחן: שיר בהזמנה

gift 3702578 640 300x201 - שיר בהזמנה מתאים לכל אירוע
מתנה שיר

אחרי שהבנו כי אין מגבלת אירועים עבורם ניתן להתאים שיר בהזמנה, עתה זמן בחירת המסלול.
כתיבת מילים לשיר בהזמנה (כולל לחן לבחירה) או מסלול שיר בהזמנה לאירוע הכולל את זמרת הבית.
במידה ובחרתכם לרכוש את שירות כתיבת שיר בהזמנה, תקבלו מייל ובו מספר שאלות הבודקות את מאפייני האירוע ובעל/ת השמחה אליהם תרצו להקדיש את השיר.
לאחר קבלת התשובות צוות אתר "שיר בהזמנה" יחל בכתיבת המילים המתאימות לאירוע וזה בהתאם למוזיקה שתבחרו.
לאחר גמר העבודה יישלח אליכם מייל הכולל סקיצה מוקלטת, בסקיצה תוכלו להאזין למוזיקה ואיתה להבין כיצד המילים נשמעות עם המנגינה ובהתאם לחלוקת בתים ופזמון.

מסלול מתקדם ונפוץ הרבה יותר הוא שיר בהזמנה המוקלט באולפן הקלטות מקצועי, בהתאם לכל אירוע שתבחרו גם כאן יישלח אליכם מייל הכולל שאלות על האדם שאליו מוקדש השיר, לאחר מכן נכתוב את המילים לשיר ובהתאם למידע שהעברתם לנו.
לאחר הכתיבה, תקבלו מייל הכולל את המילים לשיר בהזמנה ותוכלו לבצע סבב תיקונים במידה ותרצו לשפר או לתקן דבר מה במילים לשיר.
לאחר אישור המילים, אנו נזמין את זמרת הבית שלנו ל"אולפני לי-רון", אולפן הקלטות מקצועי הכולל ציוד הקלטה וסאונד מתקדמים וכן אקוסטיקה ברמה גבוהה.
אפשרות נוספת לשירות המתקדם היא הקלטת השיר באופן אישי ובקולכם, במידה ותרצו לשיר בעצמכם את השיר בהזמנה, הדבר אפשרי, מיוחד ומקורי (הכל בתיאום מראש).
במידה ותקליטו את השיר בעצמכם כיחידים, זוגות וקבוצה המפיק המוזיקאלי באולפן הינו מפיק העתיר ניסיון בתחום, ובהגיעכם לאולפן המפיק ילווה אתכם, יחזור אתכם על המילים, יבצע סבבי הקלטות בהתאם לצורך ולבסוף יוסיף אפקטים ועריכה כדי לשפר את קולכם וליצור שיר מושלם בהזמנה אישית.
את השיר בהזמנה תקבלו על גבי דיסק, בו ניתן לשלב הדפסה ועיצוב מילים ותמונות וכן לשלב גם אריזת עץ דקורטיבית בצבעים אדום וכחול.

קליפ בהזמנה

בעקבות דרישות רבות לויזואליות יחד עם השיר בהזמנה, הוספנו את שירות הפקת קליפ בהזמנה במתנה לכל אירוע ומאז התחלת השירות הפקנו עשרות ומאות קליפים במהלך השנים.
לאחר שהקלטתם את השיר, בהגיעכם לאולפן תקבלו שלל כלי נגינה ואביזרים שונים (ניתן גם להביא מהבית) לשיפור חזות הקליפ, במהלך הצילם אתם תשירו, תרקדו ותשמחו מול המצלמה כדי לבצע קליפ מצחיק וגם אפילו ליהנות מהמתנה שלכם בעצמכם.
טרם סיום העריכה, תוכלו להעביר אלינו תמונות לשילוב בקליפ והכל באמצעות עורך וידאו מקצועי המומחה בקליפים לשירים בהזמנה.
את הקליפ ניתן לקבל בדיסק DVD  או בלינק כקובץ הורדה.


בין אם בחרתם בכתיבת שיר בהזמנה, שיר בהזמנה הכולל הקלטה של זמרת הבית, הקלטה שלכם או קליפ בהזמנה – כל השירותים המוצעים על-ידי "שיר בהזמנה" הינם נוחים לכל כיס, מתאימים לכל אירוע וברמה הגבוהה ביותר בישראל.

לחזור למשהו ספציפי?