שיר בהזמנה או קליפ בהזמנה?

רוצים להפתיע את יקירכם עם שיר בהזמנה אבל לא יודעים אם לשדרג לקליפ בהזמנה? אנו בדיוק כאן בכדי להסביר לכם את כל ההבדלים והיתרונות של כל חבילה אצלנו באתר:

אז מה אם אתם בוחרים בשיר בהזמנה?

internet 315799 640 - שיר בהזמנה או קליפ בהזמנה?
שיר עם קליפ בהזמנה

שיר בהזמנה זו מתנה קלאסית שבה אתם יכולים להעניק שיר שייכתב באופן מקורי על האדם שאליו אתם מעניקים את המתנה. בין אם הוא חבר ילדות, קרוב משפחה, או אפילו מנהל שעוזב את המשרד..למעשה, שיר בהזמנה מתאים לכל אדם ואת האמת, גם לכל אירוע. אולפני לי-רון ממליצים לכם לתת שיר בהזמנה כחלק ממתנה מפתיעה לאהוב/ת ליבכם. אתם יכולים להעניק את השיר בכל מקום – להשמיע את השיר דרך הטלפון, לשלוח את השיר בוואטאפ או באימייל, לשים את השיר בדיסק ולהשמיע אותו בזמן נסיעה באוטו, לשים את הדיסק ברקע בזמן שאתם במסעדה או חנות ועוד מגוון אופציות שתוכלו להפתיע בענק! השיר הוא הומוריסטי, מיוחד וגם קצת מרגש…בכל זאת מדובר במתנה מושקעת וייחודית על הבן אדם אשר חוגג ולכן כל שורה בשיר היא אישית וקשורה באופן ספציפי רק אליו. ההפתעה אישית וההתרגשות עצומה. כמו כן, אין צורך להגיע לאולפן ההקלטות ולהקליט את השיר או לכתוב אותו. אנו כותבים עבורכם את השיר עם מילים מקוריות על מי שחוגג וגם נקליט אותו על ידי זמרות הבית המוכשרות שלנו..אתם תעניקו שיר עם מילים מיוחדות ששרה אותם זמרת מקצועית עם קול נעים לאוזן.

אז מה אם אתם בוחרים בקליפ בהזמנה?

במקרה שאתם תרצו להפיק קליפ בהזמנה אתם תשדרגו את המתנה שלכם בעשרות מונים. למעשה, שיר בהזמנה שהופך לוידאו קליפ בהזמנה מצריך ממכם 2 דברים. הראשון הוא להחליט בין אם אתם רוצים שאנו נכתוב את המילים ואתם תשירו והשני הוא אם אתם תרצו להשתתף בקליפ.

אם אתם תרצו לשיר את המילים אז מצוין. אנו נכתוב לכם מילים לשיר שמתארות את האדם החוגג ואת מאפייניו האישיים ואתם תגיעו לאולפן ההקלטות שלנו ותבצעו אותו בקול שלכם ולאחר מכן נצלם אתכם במצלמת וידאו איכותית ולבסוף נערוך קליפ מהמם ומושקע שתוכלו להעניק במתנה.

אם אתם תרצו שאנו נכתוב וגם נשיר עבורכם את השיר המקורי אין בעיה! אך בקליפ שנערוך נוכל לשלב רק תמונות או סרטונים שאתם תצלמו. יש אפשרות שאנו נכתוב את המילים המקוריות, וגם נביא זמרת מקצועית לאולפן שתקליט בקול שלה את המילים שנכתבו. בקטע של הקליפ, אנו נערוך תמונות שנקבל ממכם בצורה אינטראקטיבית ומיוחדת ויש אפשרות גם לשלב סרטונים שאתם צילמתם בטלפון או במצלמה שלכם ברקע שהשיר מתנגן. בהחלט מתנה מושקעת ומיוחדת . חשוב לציין שאת הקליפ תצטרכו להקרין במקום שיש בו מסך..בין אם מסעדה שיש בה מקרן ומסך, באוטו אם יש לכם מסך DVD או אפילו בבית לחבר כבל HDMI או ישירות בUSB. אנו ממליצים לכם גם להעלות את הקליפ ליוטיוב ואז הקליפ יוכל להיות מוקרן בכל מקום שבו יש חיבור לאינטרנט. אפשר להעלות את הסרטון בגישה פרטית וכך רק לכם תהיה האופציה לצפות בו.

אז עכשיו לאחר שהסברנו את ההבדלים, נשאיר לכם את זכות הבחירה..אם תחליטו שאתם רוצים לבצע שיר בהזמנה או שמא תחליטו שאתם רוצים להפיק קליפ בהזמנה – הבחירה מעולה ומפתיעה עבור כל אחד! אתם רק צריכים לחשוב אם אתם רוצים משהו ויזואלי מצולם וערוך (קליפ בהזמנה) או שמא רק אודיו, שזה רק שמע (שיר בהזמנה). בהצלחה!

לחזור למשהו ספציפי?

סגור