הכנת סרטון חברים לחתונה בהפתעה לחתן כלה

איך מכינים סרטון חברים לחתונה? אחרי שהקלטתם שיר לחתונה מכל החברים, הופכים את השיר לסרטון חברים בהפתעה לחתן כלה.
למה חברים רבים בוחרים בהקלטת שיר וצילום סרטון? מה עושים לפני הכנת סרטון חברים? ואיך מצלמים קליפ קבוצתי מכל החברים? אולפני לי-רון עוזרים לכם להפתיע ובגדול.

איך הפך סרטון חברים לחתונה למתנה מקורית ומבוקשת?

מתנה קבוצתית יכולה להגיע בצורות רבות, חלקן מקוריות יותר וחלקן חומריות ושגרתיות, הפתעה מקורית לחתן כלה היא הכנת סרטון חברים לחתונה, הקלטת שיר קבוצתית באולפן הקלטות מקצועי והפיכת השיר לסרטון חברים מרגש, מצחיק ומפתיע.
עד תחילת העשור הקודם חברים קרובים שרצו להפתיע עם רעיון מקורי נאלצו לקחת מצלמה וידאו, לצלם חברים מברכים ואם היה מישהו בחבר’ה שידע לערוך קטע וידאו ניתן היה לגבש לרוב סרטון עם קובץ שיר קיים של זמר, זמרת או להקה – המתנה הלכה ונעלמה ובמקומה הגיע סרטון חברים עם שיר קבוצתי באולפן הקלטות, מתאפשר לכל אדם או קבוצה, במחיר נוח לכל כיס ובאיכות גבוהה מאוד.

“אולפני לי-רון” מאפשרים לכל החברים להגיע לאולפן ההקלטות המקצועי, להקליט שיר שתבחרו בקול שלכם, עם עריכת סאונד מקצועית ולבסוף להפוך את השיר לקליפ.
טרם ההקלטה בדקו כמה חברים מגיעים להקליט ולצלם סרטון, איזה שיר אתם עתידים לבחור, האם אתם צפויים לשנות את מילות השיר המקוריות (במידה וכן יש לשנות לפי הלחן ומומלץ להמעיט בכמות המילים לשינוי) וכן לתאם את כל הפרטים המלאים לצורך שדרוג שיר קבוצתי לקליפ חברים לחתונה.
בסיום שריינו את יום ושעות ההקלטה וצילום הסרטון, חשוב מאוד לא לאחר, איחור יהיה על חשבון זמני הקלטת השיר והצילום.

לפני צילום הסרטון: מקליטים שיר חברים באולפן ההקלטות

באולפן ההקלטות ילווה אתכם מפיק מוזיקלי עתיר ניסיון בתחום הקלטות לאירועים, המפיק יבחן אם צריך לחלק אתכם לקבוצות בהתאם למספר המשתתפים (במידה וכן ההקלטות יאוחדו בעריכה בסופו של דבר).
אולפן ההקלטות של “אולפני לי-רון” מאובזר בציוד הקלטה מתקדם ובידוד אקוסטי מקיר לקיר, אלו מאפשרים איכות סאונד גבוהה מאוד.
בסיום ההקלטה המפיק יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים למקסום התוצאה הסופית, לאחר מכן תעברו לשלב צילום הסרטון.

יחידים, זוגות וקבוצות שהקליטו שיר עבור כל סוגי האירועים בחרו לשדרג את השיר שלהם לקליפ לאירוע או קליפ שיאפשר זיכרון טוב לטווח הארוך למי שחוגג את היום המאושר – זה הזמן שלכם להפוך את השיר שהקלטתם ב”אולפני לי-רון” לסרטון חברים לחתונה בהפתעה לחתן, לכלה או לשניהם ביחד.

קליפ קבוצתי לחתונה מכל החברים

בסיום עריכת השיר שלכם נבצע את צילום סרטון חברים, הצילומים מתבצעים באולפן ההקלטות ובהשתתפות כל המקליטים והמקליטות של הקליפ.
את הקליפ תשירו בתנועות שפתיים, במהלך הקליפ תוכלו להשתמש באביזרים ואקססוריז מגוונים שקיימים באולפן או להביא מהבית אבזרים מיוחדים, ניתן לרקוד אם תרצו ותלבושות מיוחדות גם כן אפשריות.

עריכת הסרטון מבוצעת באמצעות תוכנת פרמייר, במהלך העריכה נוסיף אפקטים מגוונים, נשלב כתוביות אישיות (חישבו על משפטי פתיחה וסיום של הקליפ) ולמרות שבאולפן אנחנו לא משתמשים במסך ירוק בעריכת הסרטון נשלב אפקטים ויזואליים כדוגמת קונפטי, לבבות ועוד.
כדי להעשיר את הקליפ מומלץ להעביר אלינו כ- 50 תמונות כמה שיותר איכותיות על גבי דיסק, דיסק און קי או בשירותי ענן.
זמן עריכת סרטון חברים מקצועי נע בטווח הימים 7-14 יום (לעיתים ניתן פחות מטווח הזמנים הזה), לשם כך מומלץ לתאם את הקלטת השיר וצילום הקליפ מספיק זמן מראש.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור