לתת שיר בהזמנה עם וידאו קליפ

מוזיקה, שירה ואהבה – דברים שמתחברים אחד עם השני!

האם חיפשתם מתנה מקורית ורומנטית? האם חיפשתם ולא מצאתם מתנה שמסמלת אהבה וזיכרון מושלם לנצח? שיר בהזמנה אישית עם צילומי וידאו קליפ שנותנים במתנה זו הפתעה מ-ו-ש-ל-מ-ת !

לא נראה לנו שיש משהו יותר פנטסטי מחבילת שיר בהזמנה..בין אם זה מתנה עבור השותף שלך, אהוב ליבך, חברה שלך או אפילו ההורים שלכם..מתנה שלא ישכחו במהרה!

אולפני לי-רון פותחים את הדלתות של האולפן המקצועי לחברי הציבור, כך שאת, אתה, או חבריך יכולים לבצע ולהקליט שיר באולפן הקלטות מקצועי ברמת גן ולעבוד עם מפיק מוזיקלי.

internet 315799 640 300x198 - לתת שיר בהזמנה עם וידאו קליפ
שיר עם קליפ בהזמנה

יש לנו אפשרות גם להכין עבורכם וידאו קליפ עם תמונות וצילומי וידאו מהאולפן בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

חוויה אמיתית בסטודיו צילום והקלטות ברמת גן, מרכז ישראל.

בדיוק כמו הכוכבים הגדולים, צלם או צלמת מטעמנו יצלמו אתכם בזמן שאתם שרים או לאחר ההקלטה בזמן שהם משתמשים בכישורים היצירתיים שלהם כדי לייצר את הסרטון האידיאלי עבורכם. כך אתם תוכלו ליהנות מכיוונים אומנותיים שונים ולהשתמש בכמה אביזרים בכל פעם ואפילו תוכלו להעביר את הרעיונות הבימתיים שלכם בוידאו. תקבלו טעימה איך זה להיות זמר מפורסם / זמרת מפורסמת שעושה קליפ באולפן הקלטות.

בין אם אתם רוצים לקבל ניסיון מקצועי באולפן הקלטות או בין אם אתם רק מחפשים רעיונות למתנת יום הולדת יוצאת דופן, אנו נעזור לכם לבחור את חבילת המתנה המושלמת שתתאים לכם באופן אישי. אנו מבטיחים שנצליח להפוך את היום הולדת המושלם למיוחד עוד יותר לכל אחד, לא משנה אם הוא זקן או צעיר – אין משמעות לגיל. בואו להרגיש כמו סופרסטארים – חוויה מוזיקלית מחוץ לעולם הזה מובטחת!

שיר במתנה בהזמנה אישית – ההפתעה האולטימטיבית! תתחילו להתכונן לחווית המוזיקה הגדולה ביותר שחוויתם אי פעם.

כמו כן, אם תרצו ניתן להוסיף לחוויה גם צילומי חוץ, מחוץ לאולפן. אתם הולכים לגינה או ללוקיישן קרוב לאולפן ההקלטות ומצטלמים בחוץ..חוויה מדהימה! ממש תרגישו כאילו אתם עושים קליפ בMTV.

 

לחזור למשהו ספציפי?