מתנה מקורית: הקלטת שיר בהזמנה לימי הולדת ואירועים מגוונים

המברק המזמר עבר מהעולם, בשנים האחרונות הלהיט של העבר חוזר ובגדול במתנה מקורית וייחודית – שיר בהזמנה לימי הולדת, מסיבות ואירועים שונים.
אם אתם מחפשים שיר בכתיבת מילים מקוריות על החוגג או האדם שלו אתם מעניקים את השיר, ביצוע של זמרת מקצועית מטעם אולפן ההקלטות ואפילו הקלטת השיר בקולכם שלכם, שיר בהזמנה הוא עבורכם.

מזמינים מתנה מקורית: שיר בהזמנה לכל אירוע

מתי בפעם האחרונה הזמנתם שיר בשביל מישהו או מישהי? בשנים האחרונות בא פיתרון מקורי ונוח לכל כיס, שיר בהזמנה ליום הולדת ולאירועים שונים נוספים.
העיקר בחיפוש המתנה המושלמת הוא המקוריות, היצירתיות והפן האישי – כל אלו ועוד כלולים תחת שיר בהזמנה כמתנה מרגשת וייחודית.

הבקשה הנפוצה ביותר באולפן ההקלטות עבור שירות מקורי שכזה, היא כמובן הקלטת שיר בהזמנה ליום הולדת ובכל הגילאים.
למרות זאת, שיר ליום הולדת הוא לא האירוע היחידי, בין היתר תוכלו למצוא שיר בהזמנה אישית עבור יום האהבה, חתונת הזהב, פרידה מהעבודה ועוד.
לא תצטרכו להתאמץ על כתיבת השיר ואף בתוספת קטנה בתשלום תוכלו להזמין את זמרת הבית של "אולפני לי-רון" שתשיר את השיר המיוחד בהזמנה.
רוצים להקליט בעצמכם ולהצטרף לעשרות אלפי האנשים שהקליטו שיר לאירועים שונים? עוד על כך בהמשך.

שיר כתוב בהזמנה אישית או שיר מוקלט באולפן הקלטות עם זמרת הבית

accordion player 362718 640 - מתנה מקורית: הקלטת שיר בהזמנה לימי הולדת ואירועים מגוונים
מברק מזמר? שיר בהזמנה!

כדי לאפשר אפשרויות שונות בהזמנת שיר, הכנו עבורכם מספר רמות של שיר בהזמנה המאפשרות לכם להתאים את המתנה עבור יום ההולדת והאירועים הנוספים, לפי היכולות והצרכים שלכם.

האפשרות הראשונה מספקת עבורכם את כתיבת המילים לשיר המותאם ללחן משיר שבחרתם, לאחר שבחרתם את אפשרות כתיבת השיר בהזמנה, ישלח אליכם מייל הכולל מספר שאלות על האירוע ואדם לו אתם חוגגים, לאחר קבלת התשובות "שיר בהזמנה" יחלו בתהליך כתיבת המילים לאירוע המתאימים למוזיקה שבחרתם.
בסיום התהליך ישלח אליכם למייל עם קובץ המוזיקה שאותה בחרתם, המילים הכתובות ותוכלו להאזין למוזיקה ולהבין את ההתאמה בין הבתים והפזמון למוזיקה.
האפשרות השנייה ומתקדמת יותר, מאפשרת לכם לקפוץ רמה אחת נוספת ולהזמין שירות הכולל שיר בהזמנה המוקלט על-ידי זמרת הבית של "אולפני לי-רון", הזמרת מקליטה את השיר האישי שלכם באולפן ההקלטות המקצועי שלנו.
גם באפשרות הזו יישלח אליכם מייל שאלות על האדם שלו אתם מקדישים את השיר, אנו נכתוב את המילים, נשלח אליכם לצורך אישור טרם הקלטה (קיים סבב תיקונים במידה ותרצו לתקן דבר מה במילות השיר) ולאחר האישור זמרת הבית שלנו תקליט עבורכם את השיר.

אם תרצו יש זאת הקלטה: הקלטת שיר לאירוע בקול שלכם

אפשרות שלישית ונפוצה מאוד היא הקלטת השיר לכל אירוע ובמילים שלכם.
לאחר שעניתם על השאלות וסיכמנו על המילים, במקום זמרת הבית שלנו אתם בעצמכם תגיעו להקליט שיר לכל אירוע, כיחידים, זוגות ואף כקבוצה שלמה.
התנאים באולפן ההקלטות הם אותם התנאים של זמרת הבית שלנו וכלל הזמרים המקצועיים: ציוד סאונד והקלטה מתקדמים, בידוד אקוסטי איכותי ותוכנות עריכה מתקדמות כדי לשפר את קולכם, לתקן זיופים ולהוסיף את האפקטים הנכונים.
כולם יכולים להיות זמרים, את כל תהליך ההקלטה ילווה מפיק מוזיקאלי מקצועי בעל ניסיון רב שנים בהזמנות שירים לימי הולדת, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, חתונות ועוד.
המפיק המוזיקאלי ילווה אתכם, יחזור אתכם על החלקים המצריכים הקלטות חוזרות ולאורך כל התהליך יכוון אתכם לביצוע הטוב ביותר.
בגמר ההקלטה ולאחר עריכה ותיקוני קול, המפיק המוזיקאלי יצרוב את השיר על דיסק עליו תוכלו להדפיס תמונות ולהקדיש הקדשה אישית.
את הדיסק תוכלו לקבל באריזת עץ יוקרתית בצבעים כחול ואדום.

חלק לא קטן מהמקליטים שיר בהזמנה לאירוע, בוחרים גם להוסיף היבט ויזואלי ולשדרג לקליפ בהזמנה. כדי לשדרג את הקלטת השיר שלכם, להוסיף קליפ בעריכה מקצועית, בלווי אביזרים וכלי נגינה, בריקוד, שירה ושמחה מול המצלמה – בררו בטלפון או מייל אחד מול "אולפני לי-רון".

לחזור למשהו ספציפי?