שיר בהזמנה לחתן וכלה

לפעמים, כאשר המשפחה והחברים רוצים להפתיע בחתונה הם מכינים מצגת או סרטון או מכינים ריקוד מסוים..אבל ההפתעה הכי מקורית היא שיר! שיר שנכתב בדיוק על החתן והכלה ומספר את הסיפור שלהם בצורה הומוריסטית ומיוחדת כמו שרק אנחנו יודעים להעביר בטקסטים.

אז מה? איך עושים שיר בהזמנה לחתונה עבור החתן והכלה? להלן:

bride and groom 1984047 640 300x300 - שיר בהזמנה לחתן וכלה
שיר בהזמנה לחתן כלהן

תחילה, אנו צריכים להכיר אותם..לא באופן אישי כמובן..אלא שתספרו לנו עליהם קצת..נשאל אתכם מספר שאלות ואתם תענו לנו ..אתם מכירים את בני הזוג יותר טוב ולכן יהיה לכם קל לענות על שאלות שיעזרו לנו להכיר אותם טוב יותר..תשובות שנקבל ישמשו אותנו לכתיבת המילים של השיר. כמו כן, אתם צריכים לבחור שיר. בין אם זה של עומר אדם או משה פרץ..אנו צריכים לדעת איזה שיר. כי כל הלחן והקצב יולבשו בהתאמה עם המילים לפי השיר הנבחר. אם תבחרו למשל את מהפכה של שמחה..אנו נתאים את המילים לפי אותו שיר ולחן..לא יהיו את מילות השיר המקוריות אלא יהיו את מילות השיר המקוריות שאנו נחבר במקומן.

אחרי שבחרתם שיר וערכנו איתכם שאלון קצר אנו נתחיל לכתוב את המילים של השיר.. נשב ממש באופן ספציפי להתאים אותם לחתן ולכלה שלכם..אנו לא עובדים עם תבניות קבועות מכיוון שכל אירוע הוא שונה. כל תיאור שנקבל של אדם הוא לא מתאים לאדם אחר..לכן חשובה לנו הסובייקטיביות והקירבה האישית כאשר אנו כותבים שיר..בצורה כזו אנו יכולים ליצור שיר אישי יותר, מרגש יותר ומיוחד יותר! רק כך..באופן אישי השיר שלכם ירגש ויצליח להפתיע בענק! המטרה היא שהאדם או האנשים שמקבלים את השיר בהזמנה שאתם מכינים להם ישמעו את זה יותר מפעם אחת..שישמעו את זה לא רק באותו רגע שהם מקבלים..אלא שהם יאהבו את השיר וימשיכו לשמוע אותו לאורך שנים..ובצורה הזו אתם תמיד תהיו גאים שאתם אלו שהכנתם להם את השיר!

אחרי שהמילים מוכנות אנו נקליט עבורכם את השיר על ידי זמרת מקצועית. יש גם אפשרות שאתם תגיעו בעצמכם להקלטת השיר בקול שלכם..החלטה שלכם בלבד!

רוצים לראות דוגמא של שיר שנכתב במטרה להוות שיר באירוע חתונה עבור החתן והכלה? רוצים להיות מופתעים מאיזה שיר המשפחה בחרה להפתיע? שיר הציפורים..כן כן שיר הילדים עם התנועות המוכרות..מקורי!

בית 1:

רן ושחר זוג יונים

הם יפים כמו דוגמנים

חכמים ונבונים – נים נים נים

בית 2:

לא צריך כאן חידונים

הם תמיד הראשונים

מין כאלה ידענים – נים נים נים

בית 3:

והיום הם מתחתנים

זה לזה ב”כן” עונים

ושומרים גם אמונים – קן הם בונים

בית 4:

אז גברות ואדונים

אליכם אנו פונים

בואו כי כאן מכינים קבלת פנים

בית 5:

ועכשיו כבר מבינים

גם גדולים וגם קטנים

ריקודים מארגנים – ונהנים

בית 6:

נאחל הרבה שנים

יפות ממש כמו שושנים

הפורחות בלב גנים – נים נים נים

בית 7:

לא נפריח פה יונים

אלא צרור של בלונים

אדומים ולבנים – צבעוניים

בית 8:

אז למה כאן ממתינים –

קול כלות וחתנים

בואו נא בהמונים – יאלה מתחתנים!

רוצים גם אתם לעשות שיר בהזמנה אישית לחתן והכלה ולהפתיע אותם בחתונה שלהם עם שיר מקורי ומיוחד שייכתב עליהם? צרו קשר עם אולפני לי-רון

לחזור למשהו ספציפי?

סגור