שיר בהזמנה אישית: הזמנת כתיבה והקלטת שיר במיוחד עבור אהוב/ת ליבך!

רוצה להפתיע במתנה מיוחדת לאישה? רוצה לרגש עם הפתעה מקורית לגבר?
לכבוד יום הולדת, יום נישואין, יום האהבה או כל אירוע רומנטי אחר – מעניקים שיר בהזמנה אישית, כתיבה והקלטת שיר על-ידי זמרת הבית במיוחד עבור הקרובים אליכם. רוצים להקליט בעצמכם את השיר שנכתב? אפשרי בהחלט לעשות שיר בהקדשה אישית!

בושם? מסעדה? שיר בהזמנה אישית הוא המתנה המקורית!

אין גבר או אישה שלא מחפשים להפתיע את בת/בן הזוג שלהם עם מתנה מקורית עבור האישה או הגבר, הסיבות למתנה ייחודית ומעניינת אינן נגמרות: מתנת מקורית ליום ההולדת, יום הנישואין, יום האהבה, חתונה הזהב ולמעשה לכל אירוע הקרב ובא.

lotte 2571479 640 300x168 - שיר בהזמנה אישית: הזמנת כתיבה והקלטת שיר במיוחד עבור אהוב/ת ליבך!
הכנת שיר בהזמנה

נסו לשאול את עצמכם, עד מתי נמשיך לתת מתנה כדוגמת בושם, פרחים, בגדים, מסעדת גורמה, ספא או טיול לחו”ל?  המתנות החומריות מכובדות אך אינן מקוריות ולא תמיד מפתיעות.
יחד עם המתנות האלו או בדרך כלל במקומן, ישראלים רבים בוחרים בהזמנת שיר אישי הנכתב במיוחד בשביל האדם לו אתם מזמינים את השיר, ניתן לשדרג ולהקלטת זמרת הבית של “אולפני לי-רון” ואפילו אתם יכולים להקליט את השיר שכנתב באולפן הקלטות מקצועי (גם אם אתם לא זמרים כלל).

שלב המקוריות: איך אני מזמינים שיר בהזמנה אישית?

לשיר בהזמנה אישית קיימים שלוש אפשרויות בחירה, כל האפשרויות מוגדרות כמתנה מקורית המתאימה לאישה או לגבר, ניתן להתאים את המתנה עבור כל אירוע או תקופה בחיים הזוגיים.

המסלול הראשון בו תוכלו לבחור הוא הזמנת שיר כתוב בהתאם ללחן של שיר מוכר אותו אתם תבחרו, כותבי המילים המומחים של “שיר בהזמנה” יחלו בכתיבת השיר בהתאם לשאלון שתמלאו במייל אודות האדם הקרוב אליכם והאירוע המדובר אותו אתם חוגגים (במסלול זה אין סבב תיקונים).
בסיום העבודה יתקבל אצלכם מייל המכיל את מילות השיר וקטע הלחן, באמצעות קובץ הלחן תוכלו לשיר את המילים המקוריות שנכתבו והכל בהתאם למנגינה.
במסלול השני והמשודרג תקבלו מייל הכולל שאלון אודות האדם הקרוב והאירוע אותו אתם חוגגים, הכותבים שלנו יעבירו לכם את השיר לסבב תיקונים אחד ואתם תוכלו לאשר או לתקן במידת הצורך.
לאחר האישור הסופי, השיר יעבור אל זמרת הבית המקצועית של “אולפני לי-רון” והיא תקליט את השיר במיוחד עבורכם.
במסלול השלישי אתם אילו המקליטים את השיר, לאחר האישור הסופי של מילות השיר אתם מתאמים יום ושעת הקלטה ומגיעים להקליט.
אל דאגה הזיופים מקובלים, “אולפני לי-רון” מאובזרים בציוד הקלטה מתקדם ולכל אורך ההקלטה ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי מקצועי המסייע לכם להקליט בצורה טובה.
בסוף ההקלטה המפיק המוזיקאלי עורך את השיר, מתקן את קולכם, מוסיף אפקטים ואתם יוצאים עם שיר בהזמנה אישית, עם מילים שנכתבו במיוחד עבורכם ואתכם כמבצעי השיר כמתנה מקורית וייחודית.

“מילים מקוריות וזמרת אישית, היא בכתה מרוב אושר”

חלק הולך וגדל באוכלוסייה בישראל מחפש מתנה כמה שיותר מקורית וייחודית, כאשר השיר נכתב במיוחד עבור האהוב/ה שלכם, זמרת הבית של “אולפני לי-רון” מבצעת את השיר במילים בביצוע מיוחד עבור ההזמנה שלכם או כשאתם בוחרים שיר בהתאמה אישית – איך אפשר שלא להתרגש?

תשמעו את אורון מפתח תקווה, בחר באפשרות השנייה של שיר בהזמנה בהקדשה אישית: “למרות שאני יודע שניתן לשפר לי את הקול באולפן, רציתי שזמרת מקצועית תשיר את השיר שנכתב במיוחד לאשתי ליום הנישואין הראשון שלנו”, על ההתרגשות של רעייתו מספר אורון: “באמצע ארוחה רומנטית בבית השמעתי לה את השיר, היא הייתה כל כך מופתעת…האמת מבין אותה, השקעתי והזמנתי מילים מקוריות וזמרת אישית, היא בכתה מרוב אושר בזמן שהשיר התנגן”.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור