שיר בהזמנה לאירועים שונים ומגוונים – המתנה המתאימה והמקורית ביותר

השוק מוצף במתנות, חפצים יקרי ערך, טיסות לחו"ל ושלל מתנות חומריות שאינן מקוריות ואינן בעלות ערך אישי וייחודי. המתנה המקורית ביותר לאישה או לגבר, היא שיר בהזמנה אישית, שיר מרגש שנכתב עבורכם, מבוצע עבורכם ואפילו אתם בעצמכם יכולים להקליט ולשיר אותו. מכתיבת השיר ועד לאולפן ההקלטות, הכל על שיר בהזמנה המתאים כמתנה לכל אירוע.

שיר אישי לנצח יהיה מתנה מקורית לאירוע

כמה פעמים בשנה יצא לכם לחפש מתנה לאירוע עבור בני משפחה, חברים קרובים וחברים טובים לעבודה? רבים הם האנשים המחפשים אחר מתנה מקורית לאירוע, מתנה שעתידה לרגש, לתת זווית ייחודית ואישית.
לעיתים אחרי שניסנו לשבור את הראש כדי למצוא את המתנה הטובה ביותר עבור האישה או מתנה שגם גבר יכול לאהוב, אנו נאלצים להסתפק על הרעיון הבאנלי של בושם לאישה או לגבר, בגדי מותגים, טיפול ספא מפנק, תווי קניות וטיולים בארץ ובחו"ל.

חלק מהמתנות ניתנות לאנשים שאינם קרובים ביותר אליכם וייתכן והמתנה השטחית תספיק, אך מה תעשו כאשר מדובר באדם קרוב ואהוב? במקרה כזה עליכם למצוא את המתנה המקורית והאישית ביותר. לשם כך "אולפני לי-רון" מאפשרים לכם לרכוש שיר בהזמנה כמתנה המתאימה לכל סוג אירוע ומחולקת למסלולי בחירה.
שיר בהזמנה יכול להתאים לכל סוג אירוע, באם אתם מחפשים מתנה מקורית ליום ההולדת, יום האהבה, מתנה מקורית ליום נישואין או חתונת הזהב, מתנה מקורית במקום העבודה ועוד.
ברגע שעולה הצורך למתנה מקורית וברצונכם לבחור בשיר בהזמנה לאירוע כמתנה המקורית ביותר הקיימת בשוק המתנות, עליכם לחשוב על סוג המסלול המתאים ביותר לצרכים שלכם.

shutterstock 513139792 - שיר בהזמנה לאירועים שונים ומגוונים - המתנה המתאימה והמקורית ביותר
שיר בהזמנה לאירוע

מסלולי שיר בהזמנה: מותאמים לאדם הקרוב ולאירוע הקרב

כחלק חשוב ממהפך שירותי אולפני ההקלטות, "אולפני לי-רון" פיתחו מספר מסלולים העונים לכל הדרישות של שיר בהזמנה ומתאימות לכל אדם ואירוע:
המסלול הראשון הוא הכנת שיר בהזמנה אישית בעזרת כתיבת מילים מקוריות לאדם הספציפי שחוגג: המסלול הראשון מאפשר לכם להזמין כתיבת מילים בהתאם לשיר ולחן קיימים, במידה ובחרתם במסלול זה אתם עתידים לקבל מייל תוך זמן קצר הכולל שאלות אודות האדם לו אתם מקדישים את השיר בהזמנה ושאלות המבינות את האירוע הקרב.
לאחר שעניתם על השאלות, צוות "הכנת השיר" שלנו, ילמד את התשובות שלכם, יפיק מהם את המיטב לכתיבת שיר מקורי לאירוע ויכתוב עבורכם את המילים לשיר ובהתאם ללחן מהשיר שנבחר.
בסיום התהליך תקבלו מייל עם מילות השיר שנבחר במיוחד עבור האדם הקרוב לכם, יחד עם קטע הקול של הלחן תוכלו להתאים את המילים ולשיר בהתאם.
המסלול השני הינו מסלול מתקדם, נפוץ הרבה יותר ומאפשר לכם להחיות את השיר שנכתב עבורכם, באמצעות זמרת הבית של "אולפני לי-רון", זמרת הבית המקצועית תשיר את השיר שנכתב על-ידי הכותבים המקצועיים שלנו.
במסגרת המסלול הזה תוכלו לתקן את מילות השיר פעם אחת ולאשר למשרדי "אולפני לי-רון" את מילות השיר טרם ההקלטה.
לאחר אישור ההקלטה זמרת הבית שלנו תקליט עבורכם את השיר ותקבלו אל המייל שלכם את קובץ השיר האישי עבורכם ובביצוע אישי של זמרת הבית שלנו.
המסלול השלישי מאפשר לכם להקליט בעצמכם את השיר בהזמנה, השיר שנכתב במיוחד עבורכם ימתין לכם ליום ושעת ההקלטה אותם תתאמו עם "אולפני לי-רון" (יש לתאם את כמות האנשים המגיעים להקלטה).
למרות שהאולפן האישי שלכם מאובזר בציוד הקלטה מתקדם והאיכות השמע גבוהה, אין צורך ביכולות שירה גבוהות או יכולות שירה כלל, תוכלו לזייף חופשי והמפיק המוזיקאלי בעל הניסיון הרב, ילווה אתכם ויערוך את קולכם עם האפקטים הנכונים ליצירת שיר הזמנה מרגש המתאים לכל אירוע.

לחזור למשהו ספציפי?