אנחנו נכתוב שיר בהזמנה אישית – אתם רק צריכים להפתיע!

למה אתם צריכים לשבור את הראש עם כתיבה שיר בהזמנה אישית? בשביל שיר מעוצב אישית יש את הצוות המקצועי של "אולפני לי-רון". שיר בהזמנה אישית מתחלק ל 3 מסלולים אפשריים: כתיבת השיר בהתאם ללחן קיים, הקלטת שיר בהזמנה אישית על-ידי זמרת הבית שלנו והקלטת השיר שנכתב במיוחד עבור האדם החשוב לכם בביצוע שלכם! כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור מסלול, לענות על השאלון ולהפתיע עם מתנה מקורית ומרגשת.

שיר בהזמנה אישית: מסלול ראשון, כתיבת שיר על לחן קיים

gift 2798950 640 203x300 - אנחנו נכתוב שיר בהזמנה אישית - אתם רק צריכים להפתיע!
מתנה ליום הולדת של אבא

מתנה ששרדה מאות שנים חוזרת בשנים האחרונות ובענק, שיר בהזמנה אישית – אתם מזמינים את השיר ואנחנו עושים את כל העבודה עבורכם.
הקדשת שיר אישי לאדם קרוב אליכם, אדם שאתם אוהבים ושאכפת לכם ממנו יכולה להיערך ימים כאשר מלאכת הכתיבה אינה מתאימה לכל אחד – צוות "אולפני לי-רון" יבצע את כל העבודה בשבילכם עם מילים שנכתבו במיוחד לאדם או לאירוע חשוב.
כתיבת שיר יכולה להתאים למגוון אירועים: שיר בהזמנה אישית ליום הולדת, יום האהבה, ט"ו באב, יום נישואין וכל אירוע מרגש המתאים להענקת מתנה מוזיקאלית ומקורית.

מסלול ראשון של המתנה המקורית והמרגשת מתחיל עם כתיבת שיר על בסיס לחן קיים.
במסגרת המסלול הראשון של שיר בהזמנה אישית אתם תזינו את המייל שלכם, צוות האתר של "אולפני לי-רון" ישלח אליכם שאלון המורכב ממספר שאלות אודות האדם והאירוע לו אתם מקדישים את השיר.
באמצעות התשובות לשאלות צוות הכותבים המומחים יכתוב עבורכם את השיר בהזמנה אישית, על בסיס הלחן הקיים.
בסיום כתיבת השיר תקבלו מייל עם מילות השיר וקובץ המוזיקה עם הלחן אליו המילים הותאמו, יחד עם הלחן והמילים תוכלו לשלוח אתת השיר לאדם הקרוב אליכם או לשיר את השיר שנכתב.

זמרת הבית או ביצוע שלכם בהקלטת השיר באולפן הקלטות מקצועי

אם ברצונכם לשדרג את השיר בהזמנה אישית, "אולפני לי-רון" דאגו לכם למסלול שני ושלישי.
המסלול השני מאפשר לכם להחיות את השיר, מסלול זה כולל את כתיבת השיר עבורכם על-ידי מומחי הכתיבה שלנו, סבב תיקוני מילים (לא קיים במסלול הראשון) והקלטת השיר על-ידי זמרת הבית של "אולפני לי-רון".
המסלול השני נפוץ מאוד, מספק לכם אפשרות תיקוני מילים ואישור המילים טרם ההקלטה, לאחר מכן זמרת הבית המקצועית שלנו תקליט את השיר במיוחד עבורכם.

המסלול השלישי הופך אתכם לזמרים, במסלול זה אתם מגיעים לאולפן ההקלטות המקצועי שלנו ובמקום זמרת הבית – השיר שנכתב עבורכם ועבר סבב תיקונים באישור מקדים שלכם, יבוצע בביצוע אישי שלכם.
במסלול זה עליכם לתאם יום ושעת הקלטה עם משרדי "אולפני לי-רון”,  חשוב שתרגישו חופשי, מרבית המקליטים שיר בהזמנה אישית אינם זמרים מתחילים ואפילו לא זמרים כלל.
מתחילת ההקלטה ועד סופה ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי עם ניסיון רב שנים בהקלטות לאירועים, המפיק ידאג לכל הצרכים שלכם בזמן ההקלטה, את שיר הקאבר תקליטו באולפן הקלטות מקצועי הכולל ציוד הקלטה מתקדם ליצירת איכות סאונד גבוהה מאוד.
לבסוף המפיק המוזיקאלי יערוך את השיר שלכם ויוסיף אפקטים לשיפור קולכם.

לחזור למשהו ספציפי?