שיר בהקדשה אישית

שיר בהקדשה עם מילים מקוריות בביצוע זמרת מקצועית – מתנה מושלמת ליום הולדת!
מחפשים מתנה מקורית, ייחודית ומרגשת? שיר בהקשה עם מילים מקוריות הנכתבות על-ידי צוות כותבים מקצועי, בביצוע זמרת מקצועית, באולפן הקלטות מקצועי!
אם מדובר על מתנה ליום הולדת, יום נישואין, יום האהבה וכל אירוע אחר לבחירתכם – שיר בהזמנה אישית בביצוע זמרת מקצועי, במיוחד עבור האדם הקרוב והיקר לליבכם.
איך מזמינים שיר עם מילים מקוריות? ואיך תהליך הכתיבה עובר לביצוע זמרת מקצועית באופן אישי בהזמנה שלכם. איך אנו מבצעים שליחת שיר בהקדשה אישית? פלאפון / מייל ישירות לחוגג/ת (אם אתם אולדסקול אפשר גם להגיע אלינו ולקחת דיסק).

מתנה מושלמת: שיר בהזמנה אישית

שאלו את עצמכם, מתי בפעם האחרונה האדם הקרוב אליכם קיבל שיר אישי עם ביצוע של זמרת מקצועית? מתנה אישית ומקורית כמו שיר בהזמנה לא קיימת באף חנות ברחוב או באינטרנט.
שיר בהזמנה אישית נכתב במיוחד על-ידי צוות הכותבים של "שיר בהזמנה", הכתיבה נעשית בהתאם לתשובות לשאלון שאנחנו מעבירים אליכם ומבוססת על בסיס לחנים קיימים.
בנוסף לכתיבת השיר, תוכלו לבחור לשדרג את השיר הכתוב ולהחיות את המילים לכדי ביצוע של זמרת מקצועית שתשיר את השיר שנכתב במיוחד עבורכם.
אם תרצו להקליט בעצמכם את השיר הדבר אפשרי בהחלט, בתיאום קצר עם משרדי "אולפני לי-רון", תוכלו להקליט את השיר שנכתב עבור האדם הקרוב אליכם, בלווי מפיק מוזיקאלי אישי ואולפן הקלטות מקצועי ומתקדם.
הקדשת שיר בהזמנה אישית יכולה להתאים לגבר ואישה בכל גיל ולכל אירוע.

מתנה ליום הולדת: לאילו אירועים יכולה להתאים מתנה כמו שיר בהזמנה אישית?

שיר בהזמה יכול להתאים לכל אירוע משמח לו אתם צריכים כתיבת שיר בהזמנה וביצוע מיוחד של זמרת מקצועית, זמרת הבית של "אולפני לי-רון".
אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת, מתנה מרגשת ליום נישואין או יום האהבה, מתנה מקורית לברית/ה או כל אדם או אירוע המצריך מתנה מיוחדת ואישית – שיר בהזמנה הוא המתנה המקורית והייחודית ביותר שתוכלו להציע, כזו המגיעה מכל הלב ומראה כמה אכפת לכם מאותו אדם.

woman 3083379 640 - שיר בהקדשה אישית
שיר בהזמנה אישית

אפשרות בסיס: שיר בהקדשה אישית ללא ביצוע זמרת

במסגרת האפשרות הראשונה תתבקשו לענות על שאלון הכולל מספר שאלות אודות האדם הקרוב אליכם, צוות "שיר בהזמנה" יכתוב עבורכם את השיר במיוחד עבור האדם הקרוב אליכם ועל בסיס התשובות שאתם עניתם.
בסיום התהליך תקבלו מייל חזרה עם מילות השיר והלחן עליו המילים מבוססות. 

אפשרות מתקדמת: שיר בהקשה אישית (עם סבב תיקונים) ובביצוע זמרת

באפשרות המתקדמת אתם בוחרים להחיות את השיר, לאחר שתענו על השאלון תקבלו מייל חזרה ובו המילים של השיר, את המייל הזה תצטרכו לאשר כדי שאנחנו נוכל להתחיל את תהליך הקלטת השיר.
לאחר אישור המילים, "אולפני לי-רון" יעבדו עם זמרת הבית של האולפן על השיר שלכם, השיר יוקלט באולפן ההקלטות המקצועי של "אולפני לי-רון", האולפן מאובזר בציוד הקלטה מתקדם כדי להגיע לאיכות סאונד גבוהה במיוחד.
בסיום ההקלטה ועריכת השיר תקבלו את קובץ השיר, את השיר תוכלו להשמיע לאדם הקרוב אליכם בבית, ברכב ובכל מקום שתבחרו ליצירת אפקט אישי ומרגש.

מעוניינים לשיר את השיר שנכתב בעצמכם? זה אפשרי!

אם אתם מעוניינים לתת מעצמכם קצת יותר, תוכלו לתאם עם משרדי האולפן יום ושעת הקלטה לצורך הקלטה עצמית של השיר שאישרתם באפשרות המתקדמת.
ביום ההקלטה שלכם ילווה אתכם מפיק מוזיקאלי מקצועי ומומחה בהקלטות לאירועים, המפיק ידאג לכוון וללוות אתכם בכל תהליך ההקלטה המבוצעת באולפן ההקלטות המתקדם של "אולפני לי-רון".
כל המקליטים שיר לאירוע אינם זמרים, לכן אל תחששו לזייף ותסמכו על המפיק המוזיקאלי ותוכנות העריכה המתקדמות לשיפור ומיצוי קולכם.
בסוף ההקלטה תוכלו להחיות את השיר בצורה שונה ובביצוע שלכם, ליצירת מתנה אישית, מקורית ומרגשת.

אפשרויות שליחת שיר בהקדשה אישית

א. פלאפון – אנו יכולים לשלוח את השיר המוכן ישירות לחוגג/ת לטלפון שלהם. אפשר לשלוח את השיר לוואטאפ, כקישור ליוטיוב, לינק להורדה או האזנה בסטרימינג אונליין דרך סאונדקלאוד.

ב. אימייל – אנו יכולים לשלוח את השיר הסופי ישירות לאימייל של החוגג/ת כקובץ להורדה ושמיעה אונליין.

ג. דיסק – אם אתם אולדסקול ובא לכם דיסק אז כמובן אפשר להגיע לאולפן ההקלטות שלנו ולקבל את השיר על דיסק.

כמובן אנו שולחים את השיר בצירוף דף עם מילות השיר החדשות שנכתבו באופן אישי על החוגג/ת.

mobile 616012 640 - שיר בהקדשה אישית
שיר בהקדשה אישית

בכך כל אחד יכול לשלוח שיר מקורי בהקדשה אישית לחוגג/ת אירוע מיוחד בין אם זה ישירות אל פלאפון או מייל! הפתעה מיוחדת ומרגשת לכל אדם ולכל אירוע!

לחזור למשהו ספציפי?