שיר בהזמנה אישית

אולפני לי-רון סידרו לכם דרך נהדרת לבלות את הבוקר או את אחר הצהריים ולהפתיע את האדם היקר לכם מכל עם שיר בהזמנה..גם להראות כמה אתם אוהבים אותו וגם להוכיח כמה אתם משקיעים בו.

יש לכם 2 אופציות.

3e887598 845d 4d61 8c8c c7a82d7dc883 300x225 - שיר בהזמנה אישית
שיר בהזמנה אישית

האופציה הראשונה היא שאנו נכתוב בשבילכם שיר שייכתב במדויק על האדם שחוגג..אנו נתאר אותו בצורה הומוריסטית ומיוחדת ונציג את הדברים החיוביים בו..דבר המעיד על האהבה הגדולה שלכם אליו והרצון שהוא ירגיש כמה שיותר מיוחד..כמו כן, מדובר במתנה אישית ומרגשת שבה כל אחד שיקבל אותה יופתע ויתרגש עד השמיים. לאחר שנכתוב שיר ספציפי רק עליו, אנו נקליט את השיר עבורכם..זמרת הבית שלנו תגיע אל האולפן שלנו ותקליט את המילים שכתבנו במיוחד עליו..לאחר מכן נערוך את הקול, את הסאונד, נוסיף את הקסמים ואת האפקטים שלנו ונשלח לכם את השיר בכדי שתוכלו להשמיע לו את ההפתעה שעשיתם בהזמנה אישית מאולפני לי-רון.

האופציה השנייה והמועדפת לדעתנו היא להגיע אל אולפן ההקלטות שלנו ברמת גן ולהקליט בעצמכם את השיר. זאת אומרת, אנו כותבים עבורכם שיר לאדם שאתם רוצים להפתיע, שיר הומוריסטי, מצחיק, אישי ומיוחד..ואתם בעצמכם, מגיעים אלינו לסשן הקלטה כיפי ומוזיקלי. אנו נעבוד איתכם על הביצוע וההגשה של המילים , לכן אין לכם חשש שלא תצליחו לשיר טוב. אנו בעלי ניסיון וידע רב בהקלטות והפקות מסוג זה ולכן אנו יכולים לערוך את הקול שלכם ולהוסיף לו אפקטים שיגרמו לו להשמע כמו כוכב מוזיקה מנוסה! אתם תקבלו הדרכה אישית וצמודה של מפיק מוזיקלי שינחה אתכם בכל התהליך..החל משלב הכתיבה ועד שלב ההקלטה וקבלת הדיסק. זה חוויה לא רק למי שאתם מעניקים לו את המתנה, אלא גם חוויה עבורכם שבה אתם מגיעים לאולפן ההקלטות שלנו ומקליטים שיר, ומתנסים כיצד שיר נולד ורואים איך זמרים וזמרות עובדים יום יום , שעות על גבי שעות באולפני הקלטה. עם הניסיון הזה תוכלו לקבל טעימה של איך זה להיות בתעשיית המוזיקה..תוכלו להכנס לאולפן הקלטות, לפגוש מפיק מוזיקלי, לבחור שיר מתוך מאגר ענק של ספריית פלייבקים ולראות את ציוד האולפן הטוב ביותר הזמין במיוחד רק עבורכם לצורך ההקלטה. אנו כאן בכדי לעזור לכם להפיק שיר בהזמנה אישית ברמה הגבוהה ביותר!

מעוניינים להפיק שיר בהזמנה לאירוע מסוים? רוצים לעשות שיר בהזמנה אישית לחבר, בן זוג, ידידה, סבא / סבתא, להורים שלכם, למפקדת שלכם ?  שיר בהזמנה מתאים לכל אדם ולכל אירוע! אולפני לי-רון ישמחו להפיק לכם שיר בהקדשה אישית .

 

לחזור למשהו ספציפי?