שיר בהזמנה לאירוע

שיר בהזמנה לאירוע הינו שיר שאתם נותנים במתנה לאירוע או מטרה מסוימת..בין אם המנכ"ל סיים את תפקידו ואתם רוצים לעשות לו שיר מכל צוות ההנהלה, בין אם סבא שלכם חוגג 80 ואתם רוצים להפתיע אותו או בין אם חבר טוב שלכם מתחתן..או אפילו שיר בהזמנה לצוות ליום גיבוש..שיר בהזמנה מתאים לכל סוג של אירוע ומפתיע כל פעם מחדש!

אז איך עושים שיר בהזמנה לאירוע? כמה שלבים מאוד פשוטים עד להצלחת המתנה שלכם:

design 3055786 640 300x300 - שיר בהזמנה לאירוע
שיר בהזמנה באולפן

בשלב הראשון אתם צריכים לבחור שיר לאירוע. שיר שמסמל משהו מיוחד..אולי מתנות קטנות, אולי היא רק רוצה לרקוד, שירים שמחים בעלי משמעות, אולי משהו שקשור לאפיון של החוגג למשל שיר מסדרה שהוא אוהב או שיר של להקה שהיא נורא אוהבת..בחירת שיר היא קריטית כי היא מסמלת את כל הרעיון במתנה עם שיר.

אחרי שבחרתם שיר עברתם לשלב הבא, אנו שולחים לכם שאלון עם מספר שאלות שבהם תצטרכו לספר לנו מידע חשוב על החוגג או החוגגת..אנו רוצים לדעת הכל עליהם..אנו לא מכירים אותם אישית, לכם כל הרקע עליהם חשוב לצורך כתיבת המילים והשיר האישי עליו או עליה. ככל שתתנו לנו יותר מידע ויותר פרטים כך אנו נוכל לכתוב שיר עשיר וטוב יותר וכך הוא גם יהיה אישי ומקורי יותר.

לאחר שהעברתם לנו את התשובות שלכם אנו נכתוב את השיר על הלחן של השיר שבחרתם בשלב הראשון. אנו נתאים את המילים המקוריות שנכתוב בהתאם למנגינה המוכרת והאהובה של בחירתכם. אנו נשלח לכם אפילו קטע שירה כסקיצה רק כדי שתוכלו לשמוע כיצד המילים החדשות שנכתבו נשמעות על הקצב, ללא הזמר.

אחרי שתאשרו לנו את המילים ואת הסקיצה שקיבלתם , זמרת מקצועית תגיעה לאולפן שלנו ותקליט בקול שלה את המילים שנכתבו על החוגג/ת שלכם. אנו נבצע מיקס ונוסיף מספר אפקטים שיהפכו את השיר הזה לסינגל הראשון של החוגג/ת, שיר ראשון שנכתב ומדבר על כל האפיונים המצחיקים, המרגשים והמיוחדים.

לבסוף, אתם תוכלו להעניק שיר מקורי שהזמנתם במיוחד לאירוע ולתת אותו במתנה לחוגג האהוב או לחוגגת היקרה שלכם!

לחזור למשהו ספציפי?