שיר בהזמנה לילדים

מחפש לעשות שיר בהזמנה לילדים? שיר לילד קטן או לילדה קטנה ליום הולדת? איך לבחור שיר בהזמנה שיתאים למסיבת הילדים שלך?

היו לנו הרבה הורים ומשפחות שהזמינו שירים לילדים שלהם, אך לעיתים בעזרת המלצה שלנו הם שינו את השיר בהזמנה שהם רצו.. מידי פעם אנו מוצאים כי חלק מהלקוחות שלנו נתקלים בבעיה בבחירת השיר הנכון לאירוע שלהם. בדרך כלל לילדת יום הולדת יש שיר מועדף שהיא אוהבת לשיר או שיר שבנות בגיל שלה אוהבות וכנ"ל גם לגבי בנים.

יש המון שירים באינטרנט וקשה באמת לבחור שיר אחד ספציפי..אבל אנו יכולים לעזור לך לבחור מתוך רשימה של שירים אהובים את השיר המועדף עליך ביותר..מה שיכול לעשות את הבחירה שלך קצת ליותר קלה.

כמדריך לאיזה שיר שאתה בוחר עבור קבוצת הגיל בין 8 לגיל 12 , עדיף לבחור שיר עם מוזיקה ולחן קליט ולא עם מילים מסובכות מידיי..כמות הריכוז שלהם לא גדולה (תלוי בקבוצת הגיל) ולכן יהיה להם קשה להקשיב ולהבין את המילים..זמרת הבית שלנו תוכל לשיר עבורכם את השיר וקיימת גם אופציה שאתם בעצמכם תבואו להקליט את השיר בהזמנה אישית.

happy 3046564 640 300x200 - שיר בהזמנה לילדים
שיר בהזמנה לילד/ה

שיר בהזמנה לילדים מבוגרים יותר מגיל 12 קל יותר לבחור מכיוון שאפשר לבחור שיר עכשווי פופולרי שהם אוהבים לשיר עם החברים שלהם, כי יש כל כך הרבה שירים שם בחוץ עכשיו, אינספור להיטים..אבל עם שירים אלה גילאים קצת יותר מבוגרים גם יכולים לשיר..מדובר בהרפתקה גם לבוגרים וגם לקטנים מכיוון שהילדים יוכלו לחצות קטעי שירה וואקלים בשירים שהם אוהבים וזה ייתן להם ולכם עקומת למידה פנטסטית שתעזור לכם להבין איך שיר נבנה, איך מקליטים שיר, איך כותבים שיר וגם לבנות לילדים ביטחון בקול שלהם..כמו כן, זה עוזר להם לתרגל תזמון, טון, דיקציה, נשימה נכונה מהסרעפת..דברים אלו חשובים מאוד בבניית תרגילי שירה כבר בגיל קטן והם יקבלו הדרכה אישית צמודה מאיש מקצוע, הדרכה שכל חובב מוזיקה כבר מגיל אפס לא מקבל בגן או בבית ספר. דבר זה יכול לפתוח לכל ילד את הדלת לעולם המוזיקה ואולי זו ההזדמנות שלו לעשות זאת וללכת עם ביטחון עד הסוף.

בנוסף, מוזיקת היפ הופ וראפ תופסת תאוצה בשנים האחרונות..לכן, קיימת אפשרות שראפר מקצועי ישיר שיר ראפ לילד שלכם או לילדה שלכם..או שאפילו אתם תוכלו להפוך לראפרים..אתם יכולים להגיע עם משפחה וחברים וחברות לאולפן ולהקליט שיר ראפ עם מילים מקוריות..זה בהתחלה יכול להיות קשה בכדי לתפוס את המהירות של המילים אבל שמנסים לשיר ראפ, כל אחד יקבל סולו וכך כל אחד יקבל את המקום המגיע לו בשיר ויקבל את הבולטות שלו. כמו כן, חשוב לדעת את התוכן הלירי של השיר ולהכיר אותו לעומק בכדי שהביצוע הוואקלי ישמע כראוי בהקלטת ראפ, אחרת ההקלטה תשמע קצת בלאגן. אם בוחרים להקליט ראפ בעצמך צריך לעשות הרבה תרגול, ואצל ילדים לרוב זה לא המקרה..

יש כל כך הרבה סיבות נהדרות מדוע שירה ומוזיקה באולפן הקלטות היא פעילות כל כך מיוחדת לעשות, במיוחד כקבוצה..זה כמו כל דבר שאם אתה אוהב את זה אתה תקבל השראה ומוטיבציה לעשות את זה יותר..זו הסיבה שאנו ממליצים לכם להפיק שיר בהזמנה ולבחור בהקלטה בקול שלכם..החוויה המוזיקלית באולפן ההקלטות היא חוויה מתגמלת, כזאת שעושה לכם הנאה וכיף ונותנת לכם ביטחון אישי ומעצימה אתכם! כיף לך להביע רגש כאשר אתה שר, ובמוזיקה לא משנה מה קבוצת הגיל..כאשר אתם מחפשים מתנה מיוחדת עבור ילדים, עבור חברים, עבור בני משפחה..תתנו שיר בהזמנה ותעשו אותם מאושרים עד השמיים, וגם אתכם.

 

לחזור למשהו ספציפי?