שיר בהזמנה – שדרוג למתנה המקורית שלכם של חמשת החושים (שמיעה)

אם אתם השנה מחפשים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם ביום הולדת שלהם, כדאי שתהיו מקוריים, מפתיעים, חדשניים ולא באנאליים וכמו כל שנה לקנות בושם ובגדים..השנה זה הזמן לתת להם מתנה ייחודית שהם מקבלים לראשונה בחייהם..אנו כמובן מדברים על שיר בהזמנה. שיר שהוא נכתב רק עליהם ומספר את הקשר שלכם בקול של זמרת מקצועית..

שיר בהזמנה לא חייב להיות המתנה העיקרית שאתם מעניקים לבן או בת הזוג..זה יכול להיות כתוספת כוח משמעותית להפתעה שלכם..למשל: אם אתם הולכים על קונספט של חמשת החושים אז שיר בהזמנה יכול להיות השמיעה. אם אתם הולכים על קונספט של מתנה בכל יום בשבוע או בחודש אז שיר במתנה יוכל להתאים לאחד מהימים.

כמו כן, זה לא חייב להיות רק לבן או בת הזוג..שיר בהזמנה זו מתנה נפלאה לגבר שלך (בעל, סבא, אבא, אח, בן, ידיד או חבר) וגם מתנה מושלמת לאישה שלך ( אישתך, אימא, סבתא, חברה הכי טובה, בת או אחות).

למה זו מתנה כזו נפלאה? מכיוון שזו מתנה אישית שאתם מעניקים לאהוב/ת ליבכם ביום המיוחד שלהם..בדיוק ביום הולדת הם ישמעו לראשונה שיר שמספר את סיפור חייהם בצורה הומוריסטית..אין אחד שלא יידלק על זה!

אז איך מתחילים לעשות שיר בהזמנה אישית לבן או בת הזוג שלכם?

lotte 2571479 640 300x168 - שיר בהזמנה - שדרוג למתנה המקורית שלכם של חמשת החושים (שמיעה)
הכנת שיר בהזמנה

הדבר הראשון שאתם תצטרכו לעשות הוא לרכוש את החבילה המתאימה דרך האתר..יש לנו מספר חבילות רלוונטיות ואתם תצטרכו לבחור מה מתאים לאירוע שלכם.

לאחר מכן אנו נשלח לכם שאלון שאותו תצטרכו למלא ובכך לספר לנו על החוגג או החוגגת.

אחרי שנקבל ממכם את התשובות אנו נתחיל בתהליך של כתיבת המילים..ניקח את כל מה שאמרתם וסיפרתם לנו ולפי לחן של שיר מוכר (שאותו אתם בוחרים) אנו מתאימים את המילים של השיר למילים שידברו על החוגג/ת ויתאימו בצורה מושלמת לקצב של השיר המוכר שבחרתם.

בכך למעשה יש שיר קאבר..שיר עם מילים חדשות על לחן של השיר המוכר..

אך רגע, זה רק מילים..צריך גם להקליט! זמרת מקצועית מגיעה אלינו לאולפן לאחר שהמילים מוכנות. הזמרת מקליטה בקול שלה את המילים שנכתבו ואנו עורכים לה את הקול, מוסיפים אפקטים ומשפרים את הסאונד.

לבסוף, אתם תקבלו שיר שתוכלו להעניק ולהשמיע לאהוביכם בכל עת בחגיגה.

תודו שאתם חושבים ברגעים אלו איך הוא יגיב, איך הוא יקבל את זה..אז אנו יכולים לומר לכם "הוא יעוף על זה"  / "היא תתרגש עד דמעות"..המחשבה העצומה של הכנת שיר וכל המאמץ וההשקעה יעברו היטב במילים..זו הבטחה שלנו!

אז תזמינו שיר עוד היום ותוכלו להפתיע ולרגש את האדם היקר לכם מכל!

לחזור למשהו ספציפי?