מתנה מקורית בלי לצאת מהבית בתקופת הקורונה

רוצים להעניק מתנה מקורית ליום הולדת או לאירוע מיוחד כמו יום נישואין, חתונה וכו' בתקופת הקורונה? אם תרצו לתת מתנה מקורית מבלי לצאת מהבית בגלל הסגר או בידוד, שיר בהזמנה אישית זו המתנה המושלמת בזמן הקורונה!

אם אתם בבידוד, הסגר קורונה או פשוט מעדיפים לא לצאת מהבית ומעוניינים להעניק מתנה מקורית לאישה או גבר, תוכלו לבחור באחת המתנות המקוריות בשוק המתנות: שיר בהזמנה אישית. לא משנה אם אתם רוצים לתת מתנה ליום הולדת, חתונה, יום נישואין, בר מצווה, בת מצווה או כל אירוע ומטרה..הפתעה אישית בהזמנה אונליין בלי לצאת מהבית זה הפתרון המושלם בתקופת הקורונה שיש הסגר או בידוד.
עם שלושה מסלולי שיר בהזמנה (כתיבה על בסיס לחן, הקלטה של זמרת הבית שלנו  או הקלטה שלכם), תוכלו להעניק מתנה ייחודית ומקורית מרחוק.

לא רק בגלל הקורונה: מתנה מקורית מרחוק

mothers day 5112465 640 300x177 - מתנה מקורית בלי לצאת מהבית בתקופת הקורונה
מתנות מקוריות ליום הולדת בתקופת הקורונה

שיר בהזמנה אישית נועד במקור להעניק שירים מרחוק, למרות שישנם רבים הבוחרים במסלול ומעניקים את המילים או השיר שהוקלט פנים אל פנים – עידן הקורונה שינה במקצת את הגישה של אנשים למתנות, בתקופה האחרונה חלה עלייה משמעותית בחיפוש הענקת מתנות מקוריות מרחוק.
שיר בהזמנה אישית הוא המתנה המקורית והייחודית ביותר שניתן להעניק מרחוק ומקרוב, עם מילים המתאימות לאדם שלו אתם מעניקים את השיר, ביחס אישי ובתוצאה מרגשת.
שיר בהזמנה אישית כולל שלושה מסלולים שיאפשרו לכם אפשרויות בחירה בהתאם לאדם, אירוע ולרצונות שלכם.

מסלול 1: שאלון קצר + כתיבת שיר אישי
במסלול הראשון תקבלו לדואר האלקטרוני שלכם שאלון אודות האדם לו אתם מזמינים את השיר, צוות "שיר בהזמנה" יכתוב את לכם את השיר על האדם שלו אתם מעניקים את המתנה. אנו כותבים את המילים בהתאמה אישית לחוגג/ת ולא משתמשים בתבניות מוכנות וקבועות וכך השיר יהיה אישי ומיוחד יותר!
בסיום תקבלו את מילות השיר כקובץ טקסט ותוכלו להאזין ללחן בשילוב המילים, לשיר אותו או לשלוח לאדם שתרצו.

מסלול 2: שאלון קצר (סבב תיקונים) + הקלטת השיר על-ידי זמרת הבית שלנו
המסלול השני הוא מסלול מתקדם ומבוקש, גם במקרה הזה תקבלו שאלון קצר על האדם והאירוע המתקרב, במסלול הזה תקבלו מייל עם מילות השיר לאישור ותוכלו לבצע סבב תיקונים אחד לפני הקלטת השיר.
להבדיל מהמסלול הראשון, המסלול השני מעניק חיים לשיר שנכתב באופן אישי, את השיר שאישרתם תבצע זמרת הבית של "אולפני לי-רון", השיר יוקלט באולפן הקלטות מקצועי עם ציוד סאונד ואקוסטיקה ברמה גבוהה.
בסיום התהליך תקבלו את מילות השיר הסופיות יחד עם קובץ השיר שהוקלט, את השיר תוכלו להעניק במתנה מבלי לצאת מהבית, להפתיע אישה או גבר בכל הגילאים והכל בהזמנה אישית.

מסלול 3: שאלון קצר (סבב תיקונים) + הקלטה שלכם באולפן הקלטות מקצועי
המסלול השלישי מאפשר לכם להגיע ל"אולפני לי-רון" ולהקליט בעצמכם את השיר.
אלפי מקליטי השירים לאירועים בשנה אינם זמרים כלל, המסלול הזה מאפשר לכם להעניק חיים לשיר וגם לתת נופח אישי וייחודי.
במהלך ההקלטה המפיק המוזיקאלי בעל הניסיון הרב בהקלטות לאירועים, ילווה אתכם ויסייע לכם לממש את הפוטנציאל המוזיקאלי הגלום בכם.

virus 4976408 640 300x194 - מתנה מקורית בלי לצאת מהבית בתקופת הקורונה
מתנות בלי לצאת מהבית

כפי שציינו, אין צורך להיות זמרים כלל, בסוף ההקלטה המפיק המוזיקאלי יערוך את קולכם ויוסיף אפקטים לשיפור הקול והביצוע הסופי של השיר.
בסיום תוכלו להעניק את השיר מרחוק לאדם הקרוב אליכם, להשמיע את השיר באוטו, בסלון בבית או בכל מקום שרק תבחרו.
חשוב לציין, במתחם האולפן ניתן לשטוף ידיים בכניסה וביציאה ואזור ההקלטה עובר חיטוי.

לחזור למשהו ספציפי?