שיר בהזמנה – קצת טיפים מאיתנו

לא זמרים? מה עושים?!

recording technology 2660125 640 300x200 - שיר בהזמנה - קצת טיפים מאיתנו
הזמנת שיר בהפתעה

האמונה הרווחת בציבור שאולפן הקלטות הוא רק לזמרים מקצועיים וכאלו שלמדו מוזיקה ויש להם ניסיון רב. אך אנו מוכיחים שלא. אתם לא חייבים להיות זמרים מקצועיים עם שנים של ניסיון בשביל ליצור שיר בהזמנה.

אתם תופתעו לשמוע כמה זמרים מתחילים או חובבניים עברו בתוך דלתות האולפן שלנו ויצאו עם הדיסק שלהם ועם חיוך על הפנים.

אתם בקרוב תבינו את הדבר הבא: אם אתם בעלי זיקה מוזיקלית, אפילו הקטנה ביותר..אתם תוכלו להיות זמרים בעזרת הציוד המתקדם שבאולפן ההקלטות, האוזן המוזיקלית שלנו והניסיון הרב. כמו כן, אם אין לכם אפילו לא טיפה של זיקה מוזיקלית ואתם חושבים שהדבר שאתם הכי גרועים בו זה לשיר אז אנו יכולים לשיר עבורכם!

אם תחליטו שאנו נכתוב לכם את המילים ושאתם תגיעו להקליט את השיר – זו בחירה נהדרת. אנו יוצאים מנקודת הנחה שלא נולדתם זמרים ולכן לא נצפה ממכם לשיר בצורה מושלמת כבר על ההתחלה, אלא רק לאחר סשן ארוך שבו נסביר ונדריך אתכם עד לביצוע המושלם. בנתיים, זה הזמן שלכם ליהנות מהחוויה וללמוד מהטובים ביותר.

בחירה של השיר הנכון להקלטה או להפתעה –

אם אתם מקליטים את השיר: אנו ממליצים לכם לקחת שירים אהובים וכיפים לשמיעה..ואם אתם תשירו אותם אז אל תקחו שירים יותר מידיי קשים כי אם הסולם יהיה גבוה או נמוך לכם יותר מידיי זה יגרום לכם לבעיות בזמן ההקלטה. אם אתם זמרים בעלי ביטחון בקול שלכם אז אין בעיה לבחור שיר שבא לכם לשיר ופשוט להקליט אותו..אך אם אתם ללא ניסיון מוזיקלי רצוי לבחור שיר ברמת קלה עד בינונית (ניתן להיוועץ איתנו בנושא זה).

אם אנחנו נקליט עבורכם את השיר: אנו יכולים לספק לכם מספר טיפים שיעשו את השיר שאותו אותם מקדישים בהזמנה למוצלח יותר. הבחירה של השיר הנכון לאירוע שלכם, אשר מתאים במיוחד לאדם שאליו אתם מעניקים את השיר.  חשוב לבחור שיר שמתאים לסוג האירוע..כמו כן, זמרת מקצועית מטעמנו תקליט עבורכם את השיר בקול שלה..כך שלמקרה זה אין חשיבות לרמת הקושי של השיר..אדם בעל ניסיון מוזיקלי רב יכול לבצע כל שיר בהצלחה ולהגיע לכל טון. כמו כן, לזמרת בעלת ניסיון בהקלטות יש ידע רב שיגרום לשיר להשמע טוב יותר – לדוגמא הגשת טקסט, עוצמת שירה, דיקציה, נשימה נכונה, מרחק מהמיקרופון, קולות רקע ועוד..

לחזור למשהו ספציפי?