למה להזמין שיר?

חושבים על מתנה מקורית לבן זוג או בת הזוג? מעוניינים לתת מתנה מקורית לאהוב/ת ליבכם? רוצים להפתיע השנה במתנה מקורית? שיר בהזמנה זה המתנה שתפתיע השנה את יקירכם! למה דווקא להזמין שיר כמתנה? יש לנו את כל הסיבות שהשיר הוא:

  1. sing 570519 640 - למה להזמין שיר?
    שיר בהזמנה

    מקורי – כן, שיר שנכתב במיוחד עליו או עליה זה מקורי ואין שני למתנה כזו.

  2. ייחודי – המילים שנכתבות בשיר מתאימות רק אליהם, מדובר במתנה ייחודית שלאף אחד בעולם אין כזו. גם אם בעתיד הוא יקבל מאדם אחר שיר בהזמנה, השיר לא יהיה דומה אפילו בקצת למה שאתם הענקתם לו.
  3. מושקע – הכנה של שיר בהזמנה הוא תהליך ארוך ולא פשוט, מהצד שלנו, אך מהצד שלכם מדובר בהשקעה הדורשת מענה על שאלון שמתאר את מי שמקבל את השיר..כל הדברים שיהיו בשיר יהיו מתוך השאלון שרשמתם לנו בו את התשובות..לכן כאשר תתנו את השיר כל הדברים שאמרתם ייכנסו לשיר.. ובכך האדם שמקבל את השיר יתפעל שאלו הדברים שרשמתם ואמרתם עליו.
  4. מצחיק – לתת שיר מסוג זה לכל אדם זהו דבר מצחיק. אדם שומע איך מתאים אותו בצורה "סטראוטיפית" והומוריסטית..הוא שומע מהצד כיצד אתם חושבים ומציגים אותו..כמובן לא מדובר בהעלבה או תחושת זלזול אלא כיצד למשל הוא עושה דברים בצורה מצחיקה או דברים שהוא שונא לעשות או לא אוהב לעשות אנו נחצין ונספר עליהם בשיר.
  5. מפתיע – בן אדם שמקבל מתנה מסוג שיר בהזמנה לא ציפה לה ולא היה מוכן אליה..לכן ברגע שהוא יקבל אותה הדבר הראשון הוא שהוא יהיה מופתע, ולאחר מכן ישתוקק כבר לשמוע את השיר.
  6. מזכרת – שיר שתתנו לכל אדם הוא מזכרת לכל החיים..זהו דבר שזוכרים ושומרים..הפתעה כזו לא מקבלים בכל יום ושיר אשר מספר את סיפור החיים שלכם נכון לאותה תקופת זמן הוא חוויה מרגשת לשמיעה בכל גיל, גם לאחר 10 או 50 שנה.
  7. רלוונטי – השיר שאתם תעשו תמיד יהיה רלוונטי לאותו אדם, זה בעצם סיפור חייו, זה שיר שיתאר אותו או אותה בצורה הטובה ביותר.

להלן 7 סיבות מתוך אלפי סיבות שיש לנו בראש, אתם רק צריכים להזמין שיר שיכול להפתיע, לרגש..שיר שישאר כמתנה הכי מקורית שהוא או היא קיבלו כל החיים!

רוצים להעניק שיר אישי לאדם שאתם אוהבים? צרו קשר איתנו ואנו נסביר לכם על האופציות העומדות בפניכם.

לחזור למשהו ספציפי?