שיר בהזמנה למסיבת רווקים

שיר בהזמנה למסיבת רווקים עשינו בעבר, ועשינו הרבה. אך מה שעכשיו אנו רוצים לספר לכם לא עשינו עוד מעולם, האמת שאנחנו מתרגשים, מקווים שגם אתם תוכלו להתרגש איתנו!

הפעם, הבקשה של שיר בהזמנה לאירוע מסיבת הרווקים עם כל החברים היה מעט שונה. מדוע? מוזמנים לקרא:

במסיבת הרווקים של בני אסייג, כל החברים רצו להפתיע את חבר שלהם בצורה מעט שונה משיר בהזמנה רגיל..למה? כי בני הינו מוזיקאי מחונן והוא יודע לתופף וגם לנגן בגיטרה וגם הוא סולן בלהקת חובבנים. לכן, הם רצו לשנות מעט את החבילה הקבועה של כתיבת שיר והקלטה על ידי זמרת..הם רצו משהו אחר לגמריי!

החברים של בני רצו להגיע לאולפן הקלטות, יחד איתו, בהפתעה גמורה! ומעבר לזה שמדובר בהפתעה, הם רצו שבאולפן ההקלטות באותו רגע הם יבחרו שיר שאותו הם יקליטו, לא זמרת שלנו, אלא הם ישירו את השיר ביחד עם החבר הכי טוב שלהם שמתחתן ממש עוד מעט.

לא רק זה שהם ישירו ויבחרו איזה שיר הם יעשו במקום, אלא שאנו נשנה את המילים של השיר הנבחר באותו רגע..והם יהיו שותפים מלאים לתהליך הכתיבה. בגלל שבני הינו מוזיקאי וגם כותב שירים הם רצו שהוא ישתלב בתהליך הזה ויהיה חלק מלא מיצירת השיר הנחשב כמתנה עבורו למסיבת רווקים..אחרי מחיקות וזריקת מעט נייר ו-3 עטים שהוחלפו כי נגמר להם הדיו מרוב הניסיונות לכתוב את השיר.. הצלחנו לגבש טקסט שכל החברים אוהבים וגם שאנחנו אוהבים ומרוצים ממנו..הטקסט מדבר על בני אסייג, על דברים מצחיקים שקרו לו ביחד עם החברים, על הזוגיות עם אישתו לעתיד ועל האפיונים האישיים שלו כפי שחברים שלו הציגו לנו..יצא שיר מדליק והומוריסטי במיוחד!

boy 2578735 640 300x187 - שיר בהזמנה למסיבת רווקים
שיר בהזמנה מסיבת רווקים

היה קשה אמנם לכתוב שיר בצורה הזו אבל אנו אוהבים את האתגר ולכן הסכמנו ורצינו לראות מה יקרה ואיזו תוצאה נוכל להשיג ואנו מרוצים מאוד!

לאחר כתיבת השיר הם לא רצו שהמוזיקה תהיה פלייבק אלא שבני אסייג ינגן בעצמו. ולכן, הם החביאו באוטו את הגיטרה שלו והוציאו אותה אחרי שסיימנו לכתוב את השיר בכדי שהוא ינגן את השיר בעצמו.

הקלטנו אותו מנגן עם הגיטרה ויוצר לעצמו את הפלייבק ולאחר מכן הקלטנו אותו שר את השיר, האמת שנורא אהבנו את הקול העמוק שלו..זמר מלידה!

בנוסף, לאחר הקלטת הגיטרה והשירה של בני אסייג הוספנו מעט כלים אלקטרוניים לעיבוי הפליייבק..כמו פסנתר, כינורות, תופים ועוד..

אחרי שיפור הפלייבק שיצרנו במיוחד רצינו להקליט את החברים שלו בכל מיני מקומות בשיר והכנסנו לחדר ההקלטה את קבוצת החברים שישירו ויהנו יחדיו..

בשלב זה החברים היו בשיא ההתרגשות וקפצו ורקדו ביחד ממש כמו ילדים קטנים שרואים מיקרופון בפעם הראשונה!

החברים היו מאושרים מהניסיון שלהם באולפן ההקלטות ומהתוצאה וכמובן מכך שבני אסייג היה מאושר עד השמיים!

בהחלט מסיבת רווקים יוצאת דופן עם הקלטת שיר באולפן הקלטות. מסיבת רווקים מושלמת למוזיקאים ואנשים שאוהבים לשיר.

לבסוף, קיבלנו מכתב תודה ענק :

 

“רק רציתי להגיד תודה שוב על מסיבת רווקים מושלמת בזכותכם. אתם הייתם מאוד ידידותיים, מועילים ורואים שאתם יודעים מה אתם עושים. המפיק המוזיקלי שלכם היה נהדר ועזר מההתחלה ועד הסוף ועשה עבודה פגז (גם עם אלה שלא היו מוכשרים מבחינה מוזיקלית). עשיתם לי אווירה מדהימה לפני החתונה ואני בטוח לא ישכח זאת לעולם. תודה לכם, ותודה לחברים שלי שנתנו לי הזדמנות כזו של פעם בחיים! תודה בני אסייג.

 

 

לחזור למשהו ספציפי?

סגור