כתיבת שיר מקורי אישי ליום הולדת

כתיבת שיר מקורי ואישי ליום הולדת – איך זה עובד?

כתיבת שיר מקורי ואישי ליום הולדת הוא אחד הדברים המרגשים ביותר. מדובר על מתנה אישית ומקורית בה המשפחה או החברים מפתיעים את בעל האירוע בשיר מקורי ואישי ליום הולדתו. עם זאת, מדובר בהשקעה לא קטנה שכוללת השקעה בכתיבה השיר, ההפקה והביצוע עצמו. באמצעות ליווי נכון וציוד מתאים, ניתן להגיע לתוצאות מושלמות ומרשימות וכמובן להעניק מתנה מקורית ומרגשת שתגרום לבעל השמחה להיות מרוגש ברמות גבוהות. לכן חשוב להשקיע בכתיבת השיר ובביצועו על מנת להתאימו באופן מושלם ליום הולדתו של החוגג.

מהו שיר מקורי ואישי ליום הולדת?

שירי מקורי ואישי ליום הולדת הוא שיר אישי שנכתב לבעל יום ההולדת בהתאם לדברים שהוא אוהב או שונא בחייו. באמצעות קבלת אינפורמציה על בעל השמחה ובחירת שיר שאתם רוצים להלביש עליו את המילים שלכם, אתם מקבלים שיר מקורי ואישי שנפתר בהתאם למידותיו של בעל השמחה. בסיום התהליך ניתן להקליט את השיר ולתת כמתנה לבעל השמחה. מדובר על מתנה מקורית ואישית שהיא הרבה יותר מעוד מתנה מוחשית שבעל השמחה מקבל. השיר אותו מבצעים במהלך אירוע היום הולדת הוא שיר שמרגש לא רק את בעל השמחה אלא גם את החוגגים איתו. זוהי מתנה לכל החיים שתמיד תיזכר כמתנה מרגשת ומיוחדת שחוגג יום ההולדת קיבל להולדתו.

למי מתאים שיר מקורי ואישי ליום הולדת?

שירי מקורי ואישי ליום הולדת מתאים לאנשים מיוחדים שאנו רוצים להראות להם עד כמה הם מיוחדים וחשובים בחיינו. זה יכול להיות מתנה לאבא, לאמא, לאח, אחות אפילו לסבא או לסבתא. כל אדם שאנו רוצים לרגש אותו ולהוכיר אותו, שיר מקורי היא המתנה שהוא לא ישכח שנים רבות. המילים המרגשות והלחן שחוף ויושב בדיוק באותו קצב עם המילים הם אלה שגורמים לאותו בעל שמחה להעריך אתכם עד מאוד ואת המתנה שנתתם לו.

השלבים בכתיבת שיר

כתיבת שיר מקורי ואישי ליום הולדת כולל כמה שלבים חשובים ועיקריים. שלבים אלה כוללים:

שלב 1 לכתיבת שיר מקורי

על מנת להתאים את השיר המתאים לבעל השמחה, חשוב להכיר אותו לעומק. באמצעות שלאות שונות שכוללות: תחביבים, מאכלים שונים שהחוגג לא אוהב לאכול, מאכלים שהחוגג שונא לאכול, דברים מצחיקים שקרו לו ועוד פרטים נוספים ניתן לקבל מידע על החוגג ולהתאים לו שיר מקורי ואישי. בנוסף לכך, חשוב לבחור את בסיס השיר שהמילים יכתבו עליו, האם זהו שיר של שלמה ארצי, אייל גולן או אולי שרית חדד. לאחר שבחרתם את השיר שהוא הבסיס למילים שיכתבו תוכלו לעבור לשלב השני של כתיבת השיר.

שלב 2 לכתיבת שיר מקורי

בשלב השני של כתיבת השיר וקבלת השאלון עם כל המידע הרלוונטי לגבי החוגג, אפשר להתחיל במלאכת הכתיבה. בשלב זה, מתאימים את המילים שנכתבו לשיר שנבחר וללחן שלו. משנים את המלים בצורה מצחיקה והומוריסטית שתתאים ללחן ושתצחיק ותרגש את המוזמנים ובעל השמחה. כך שאתם מקבלים שיר מקורי ואישי לחוגג בעל השמחה, במידה ויש צורך בשינויים קטנים במילים ניתן לשנות בטרם הקלטת השיר עצמו. לאחר ההקלטה עצמה לא ניתן לשנות את המילים, מאחר שהן כבר הוקלטו ויש שיר. לכן חשוב לבצע את כל השינויים השונים בטרם הקלטת והפקת השיר.

שלב 3 לכתיבת שיר מקורי

בשלב השלישי והאחרון לאחר שיש מילים ולחן בודקים אם כן שניהם יושבים במדויק וחופפים אחד את שני מבחינת הקצב והמנגינה של השיר שבחרתם. בשלב זה נערכת סקיצה ראשונית בה הזמר או הזמרת מטעם החברה שרים את השיר על מנת להדגים למזמין את השיר כיצד זה ישמע בסופו של דבר והאם המילים והקצב משתלבים טוב אחד עם שנים. במהלך הקלטת הסקיצה מדריכים את מזמין השיר כיצד להגיש את הטקסט ובאיזה אופן מדויק.

לאחר סיום 3 שלבים נשלחים המילים ישירות למייל וכוללים את קובץ הסקיצה שבו שומעים את הזמר או הזמרת מטעם החברה שרים את השיר שנכתב עבור בעל השמחה. לאחר אישור הלקוח לקבי השיר וקבלת אוקיי ממנו מתחיל שלב ההקלטה של השיר שהוא השלב הסופי בו מקבלים מוצר מוגמר של שיר מקורי ואישי.

יתרונות כתיבת שיר מקורי ואישי ליום הולדת

באמצעות כתיבת שיר אישי ומקורי ליום הולדת, ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

מקוריות- עם שיר מקורי ואישי ליום הולדת אתם מביאים מתנה מקורית שאף אחד לא חשב עליה ואתם נתפסים בעיני בעל השמחה כמשקיעים.

מרגשים- עם שיר מקורי ואישי אתם מרגשים את בעל השמחה שתמיד ייזכר בכם כאחד החברים הטובים שלו והמיוחדים.

שינוי- במקום להביא מתנה בנאלית שיש לבעל השמחה לא מעט, אתם מביאים משהו מיוחד ושונה שאף מוזמן לא הביא לו.

לחזור למשהו ספציפי?