שיר בהזמנה לבר מצווה בהשתתפות כל החברים

המשפחה רצתה להפתיע את ילד בר המצווה עם שיר בהזמנה. אבל הם רצו עוד איזה רעיון ייחודי למתנה לבן שלהם. אז הם לקחו את כל החברים לכיתה שלו והביאו אותם לאולפני לי-רון בכדי להקליט שיר בקולם. שיר אותו הם יקדישו לחתן בר המצווה בהפתעה.

היה כל כך כיף ומיוחד באולפן כאשר כל החברים הצעירים באו לסטודיו למסיבת היפ הופ בכדי להקליט את השיר "זהב" של סטטיק ובן אל ולהכנס להיכל התהילה של אולפני לי-רון.

guitar 1024688 640 300x200 - שיר בהזמנה לבר מצווה בהשתתפות כל החברים
הקלטת שיר בר מצווה

כל החברים היו מלאי תשוקה ורצון להקליט ולעשות את הטוב ביותר בכדי להפתיע את חברם הטוב לרגל בר המצווה. כמו כן, לחלק מהילדים היה מדובר בחוויה ראשונה בהקלטת שיר באולפן הקלטות, וכמובן, זו המומחיות שלנו – להגשים חלומות.

הבנים החליטו לשיר בעיקר כקבוצה אבל פעם אחת שכנענו את אחד מהם לשיר חלק מהשיר כסולו. החלק של הראפ הוא היה הקטע הכי מאתגר בשיר והצענו שכל ילד יעשה שורה אחת בכדי להקל את הביצוע..בשלב זה הקבוצה ירדה למצב צחוק וכולם התפקעו מצחוק שילדים התבלבלו במילים כי הקצב מהיר או שהם זייפו כי הם לא היו בטון, אך לאחר הדרכה צמודה ואישית של המפיק המוזיקלי באולפן ההקלטות הביצוע הסופי של כל אחד ואחד נשמע פשוט מעולה!

חלק מהבנים היו ביישנים ולא רצו ממש לשיר אך במהרה המפיק המומחה בהקלטות עם ילדים גרם להם לשמוח ולשיר חזק ויחד עם כולם. כי אצלנו באולפני לי-רון, זמרים חובבניים הופכים לזמרים מקצועניים, גם ילדים..כולם שווים בעינינו מבחינת יכולת השירה.

 

האמא, קארן אמרה לנו תודה אחר כך "לכולם היה זמן בילוי נהדר באולפן ביום ראשון. תודה ענקית לאולפני לי-רון על הפקת שיר מדהים ליום הולדת של בני עידן".

לבסוף, כל החברים שהקליטו את השיר הופיעו באירוע עם השיר המוקלט ועשו הפתעה נהדרת לעידן לכבוד בר המצווה שלו..כפי שתוכלו לראות הם הופיעו עם גיטרות ושרו את השיר המוקלט שהתנגן ברקע.

לחזור למשהו ספציפי?