קליפ בהזמנה ליום הולדת של סבא | קליפ הפתעה לסבא מכל המשפחה

אתם מוזמנים לצפות בקליפ שהוכן בהזמנה אישית ליום הולדת 60 של סבא – קליפ בהפתעה לסבא מכל בני המשפחה הגדולים והקטנים כאחד. מתנה מקורית ומיוחדת לסבא שלכם!

איך עשינו קליפ לסבא בהזמנה? להלן ההסבר:

תחילה, המשפחה פנתה אלינו בבקשה להכין שיר בהזמנה. אנו הסברנו להם שהם צריכים לבחור שיר ואנו נכתוב את המילים, אך לאחר מכן הם הבינו שאנו גם מבצעים קליפים ועריכת וידאו והם נדלקו על הרעיון ורצו להביא את כל המשפחה בכדי להקליט ולהצטלם.

אז אם נחזור להתחלה ביקשנו מהם לבחור שיר שמתאים לאירוע..המלצנו להם על מספר שירים והם בחרו את השיר המקסים במיוחד "סימן שאתה צעיר" אשר כל כך מתאים ומדויק לאירוע יום הולדת שישים של סבא.

אחרי שהם בחרו את השיר אנו כתבנו את המילים בצורה כזו שתתאים בדיוק לסבא שלהם..שלחנו להם מספר שאלות בכדי שיספרו ויתארו לנו אותו..ואחרי שהם החזירו לנו את התשובות אנו ידענו בדיוק מה לכתוב על סבא שלהם וכיצד לאפיין את השיר שיספר את סיפור חייו בצורה הומוריסטית, מיוחדת ומקורית.

לאחר כתיבת המילים שלחנו להם סקיצה בכדי שהם יוכלו לשמוע כיצד המילים מתלבשות על הקצב של השיר סימן שאתה צעיר וכמובן את הפלייבק שיוכלו להתאמן ללא זמר ברקע.

כאשר הם הגיעו לאולפן אחרי המון חזרות והתאמנויות בבית חילקנו אותם לקבוצות. כל קבוצת משפחה ביצעה בית או חלק מסוים בשיר ואת הפזמון ביצעו כולם. כמו כן, מי שרצה לקבל סולו בשיר קיבל..כולל הילדים והמבוגרים.

בזמן ההקלטה כאשר עבדנו עם קבוצה מסוימת או עם אדם מסוים בסולו היינו מאוד קפדנים וניסינו להוציא את הביצוע הטוב ביותר שאפשר..הקלטנו מספר פעמים כל שורה ושורה והסברנו כיצד לבצע את הטייק טוב יותר ובכך אנו מצליחים להוציא את המקסימום מכל בן אדם, בנוסף אנו מוסיפים מספר אפקטים ומשפרים את הקול והסאונד.

אחרי ההקלטות הגיעה צלמת מקצועית לאולפן ואנחנו בנתיים חילקנו להם מגוון אביזרים מיוחדים רק לצילומי הקליפים שלנו באולפן..כפי שתוכלו לראות בקליפ כל אחד בוחר את האביזר הרלוונטי עבורו והוא בוחר מה הוא רוצה לשים..יש כאלו שרצו כובע ויש כאלו שרצו להחזיק גיטרה ויש כאלו שלא רצו כלל. יש המון אביזרים ואתם בוחרים עם מה להיות ועם מה לא.

כאשר סיימנו לצלם קיבלנו מהמשפחה תמונות שנוכל לשלב במהלך הקליפ וגם סרטון של קרוב משפחה שנמצא בחו"ל שהיה חשוב שנשלב במהלך הקליפ. כמו כן, קיבלנו מהם משפט סיום ומשפט פתיחה לוידאו. לקראת סוף העריכה גם הוספנו כתוביות רצות לפי מילות השיר בכדי שהשיר יהיה יותר מובן מבחינה טקסטואלית.

צפו בתוצאה המיוחדת – הפקת קליפ בהזמנה אישית ליום הולדת של סבא:

לחזור למשהו ספציפי?