להקליט שיר בהזמנה אישית

איזו דרך נהדרת לבלות את הבוקר או אחר הצהריים בהקלטת שיר בהזמנה שאתם מקדישים לאהוב או אהובת ליבכם ומראים להם את כישרון השירה שלכם.

אם אתם יודעים לשיר, אין צורך להסס..תוכלו להגיע אלינו לניסיון הקלטות ראשוני ולקבל טעימה קטנה איך זה להיות זמר בתעשיית המוזיקה. תוכלו להכנס לאולפן הקלטות מקצועי, לפגוש את המפיק שלכם ולהתחיל בעבודת השירה וההקלטה. אתם יכולים לבחור שיר שתרצו לבצע באולפן מתוך ספרייה ענקית של פלייבקים. אחרי שבחרתם שיר נתחיל בתהליך ההקלטה.

 

20180304 141148 e1521195727358 169x300 - להקליט שיר בהזמנה אישית
להקליט שיר בהזמנה

המפיק המוזיקלי יעזור לך לאורך כל ההקלטה שלך להוציא את הביצוע הכי טוב שרק אפשר כדי שתוכל לצאת מהאולפן עם חיוך ועם דיסק שתוכל לקחת הביתה עם השיר.

החוויה כוללת עבודה צמודה מול מפיק מוזיקלי שינסה לעשות את המקסימום בכדי שאתם תישמעו טוב..יקליט אתכם מספר פעמים, יוסיף לקול שלכם אפקטים וידריך אתכם כיצד לשיר טוב יותר.

יש לכם הזדמנות נדירה לבקר באולפן הקלטות מקצועי כדי להקליט דיסק משלך או לתת במתנה שובר עבור אחר מהאנשים היקרים לכם. כל חבילות ההקלטה שלנו מצריכות סולן שיעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המפיק שלנו ויבחר שיר שירצה להקליט.

אנו משתמשים במיקרופון באיכות גבוהה בסטודיו הוואקלי שלנו אשר צמוד לחדר הבקרה לקבלת איכות סאונד אקוסטי אופטימלי. לאחר שתקליטו את השיר אתם תשמעו את השיר שהקלטתם דרך 4 מוניטורים איכותיים ותהיה לכם אופציה לשמוע ולהחליט אם אתם אוהבים או מעוניינים לבצע שינויים שאתם מרגישים שנחוצים.

אם אתם רוצים לשיר ולנגן בפסנתר או בגיטרה או כל כלי נגינה אחר לצורך העניין נדרש ליצור קשר מראש בנושא כדי שנוכל להתאים את זמן האולפן והסשן במיוחד עבורכם.

בסוף ההקלטה אתם תקבלו דיסק מעוצב כדי לתת לו מראה מקצועי..ממש כמו סינגל כדי שתוכלו להתגאות בו ולהשוויץ.

אז אם אתם רוצים לבצע שיר בהזמנה אישית שאותו דווקא אתם תקליטו ולא זמרת שלנו, צרו קשר וקבלו את כל הפרטים בנושא.

לחזור למשהו ספציפי?