מתנה מקורית לט”ו באב: הזמנת שיר מקורי שייכתב על האישה שלך ויוקלט בקול שלך

מתנה לט”ו באב / יום האהבה / וולנטיין דיי, יום הנישואין או יום הולדת – גברים רבים בישראל מחפשים את המתנה המקורית והמרגשת ביותר עבור האישה ולעיתים נאלצים לחשוב ימים על המתנה הנכונה. אם טרם נחשפתם ללהיט החם בשנים האחרונות, הגיע הזמן להכיר את המתנה המקורית ביותר לט”ו באב או לכל יום אהבה רומנטי – שירות כתיבת שיר על האישה שיוקלט בקול שלך.

כולנו מתמודדים עם זה: החיפוש אחר המתנה המושלמת לאישה

מתנה מקורית או מתנה מרגשת עבור האישה לא באה בקלות לאף אחד מאתינו, כל שנה אנחנו נאלצים להתמודד לפעמים יותר מפעם אחת עם מציאת מתנה מקורית לאישה: ט”ו באב, יום האהבה, יום נישואין ומתנה ליום ההולדת של האישה.
עבור כל אחד מהימים האלו נצטרך למצוא מתנה מכובדת ולרוב נרצה גם מתנה מקורית, אחרי שישבתם עם האישה במסעדה יוקרתית או יצאתם לטיול בארץ או בחו”ל נראה שהגיע הזמן להצטרף לאלפי גברים בישראל שבחרו להקליט שיר עבור האישה והפעם גם יוכלו גם לשיר שיר שנכתב במיוחד על האישה.

שיר בהזמנה שנכתב במיוחד עבור האישה, כיצד זה עובד?

אם אתם רוצים לרגש ולהפתיע את האישה במתנה מקורית ורומנטית לט”ו באב, שיר בהזמנה יאפשר לכם להשיג את כל ההיתרונות שעד לא מזמן נראו למרבית הגברים ככמעט בלתי אפשריים: שיר שנכתב במיוחד עבור האישה בביצוע שלכם באולפן הקלטות מקצועי.

העיקר החשוב במתנה המקורית של הזמנת שיר לאישה היא העבודה שאתם לא צריכים לעבוד קשה, אנחנו כאן כדי לבצע עבורכם את כל העבודה וללוות אתכם באופן מקצועי ביום הקלטת השיר.
אז איך זה עובד? בשלב הראשון וברגע שרכשתם את שיר בהזמנה לאישה, תקבלו שאלון למייל, בשאלון תשאלו מספר שאלות קצרות אודות האישה כדי שנבין סביב אילו פרטים לכתוב את השיר, השיר ייכתב על בסיס לחן קיים מתוך אלפי שירים כך שמילות השיר שנכתבו עבור האישה יותאמו ללחן באופן מושלם.
הכותבים של “אולפני לי-רון” יעבדו על כתיבת השיר וישלחו לכם סקיצה אותה תוכלו לתקן פעם אחת ולאשר את הגרסה הסופית טרם ההקלטה.
לאחר סיום כתיבת השיר נתאם אתכם יום ושעת הקלטת השיר ואתם תגיעו להקליט בעצמכם את השיר שנכתב במיוחד עבור האישה שלכם.

לא צריכים להיות זמרים: מפיק מוזיקאלי מלווה ועריכת קול מקצועית

השלב השני גם כן לא יצריך מכם יותר מלשיר וליהנות באולפן ההקלטות.
בכניסה ל”אולפני לי-רון” תפגשו עם המפיק המוזיקאלי בעל ניסיון רב שנים בהקלטות לכל סוגי האירועים, המפיק המוזיקאלי ידריך ויסדר אתכם לפני ההקלטה וילווה אתכם כל תהליך הקלטת השיר לביצוע תוצאה מושלמת עבורכם.
כמעט כל האנשים המגיעים להקליט שיר לאירועים אינם זמרים, כחלק משיר ההפתעה והמתנה המקורית, מלבד איכות ההקלטה הגבוהה באולפן ההקלטות המקצועי, המפיק המוזיקאלי ידאג לערוך את קולכם ולהוסיף אפקטים לתוצאה מרגשת, רומנטית ומקורית לט”ו באב.

לחזור למשהו ספציפי?

סגור